Fredag....

... å livet återvänder mer å mer....
Igår var 1a dagen jag uppe även om jag var så trött så jag somnade en stund sen eftermiddag men jag både diskade, dammsög o var ute en runda.

Idag har jag varit inne i Kalmar en stund, strosat i affärer, köpte en bodyscrub o ny mascara.
Bodyscrub fr "Björk&Berries" o mascara "Truly Bold" fr Lumene.



Har fft "glaskupeeffekt" över huvudet.
Dels är jag fft lomhörd å så hör jag inte min egen röst riktig än.
Jag hoppas innerligt svullnaden i önh-region lägger ner sig inom kort.
Men det går ju framåt iaf...

Ikväll blir det hemmakväll till LD, det är dans i Oskarshamn men jag orkar inte 2 kvällar denna veckan så det får vara.
LS imorrn ska bli gudomligt att å gå på, har inte varit på dom sen 14e dec.
Ska bli kul bara åka in där, träffa folk o ha det allmänt gott :)

Jag ser ut som nåt katten släpat in men får fixa till mig ordentligt imorrn.
Sminka över sjukan, fixa håret o lägga en härlig makeup så lurar jag väl dom flesta..
Projekt helrenovering blir det i nästa vecka, ska till frissan på tors.

Hoppas jag kan sitta ute en liten stund på balkongen imorrn iaf, idag vågade jag inte o det har varit rätt svalt i luften, inte den värme som var för 2 v sen...

HA EN HÄRLIG KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg