Ännu...


... en afton är till ända till underbara Streaplers !!!
Å nu tar det till juli månad innan nästa gg..
Men man vet aldrig vad som KAN dyka upp ;)

Nja, blev väl inte riktigt den danskvällen jag hoppats på å jag hade mina aningar om det.
Det var hög medelålder men ef paus tog det sig så då var det full snurr ända till extranumret !!
Men 3 kvällar Streaplers på 5 lördagar varav 2 helt sanslösa danskvällar så är jag nöjd.
Härligt bara få lyssna till dom live o prata lite med dom
Nästa helg är det rockabilly här i Byhåla o om 2v så står LS på scen på Sandra i Kalmar.

När jag skulle klä mig igår såg jag att strumpbyxorna hade control top..
Ja, nog f.....n var det control top....
Det är ju bra om man får dom över arslet... :))
Ingen risk det pös ut nåt sidfläsk där inte...
Jäklar vad dom satt åt..
Så fläsket höll sig på plats tills jag satte mig ner, då gick det liksåm uppåt... :P

Mitt i frukosten så dånade lill-loppan in genom dörren.
Exmannen var inne hos nya grannen så hon gick till mig.
Han o exmannen är ju gamla kompisar så han ska väl lägga ett golv därinne.
Vi gick alla över o tittade, kul se andra lägenheter i huset oxå, det är ju dörren mittemot..
Jag visade vad vi gjort osv....

Lyxade till det idag, bakade scones åt mig själv.
Hade jag vetat jag skulle få besök kunde jag bakat åt alla..
Men som jag sa, det finns faktiskt telefon....

Dagen i övrigt vet jag inte så mycket om.
Det är söndagsdans på klubben i Kalmar ikväll.
Jag är inte medlem men vem som helst får komma o jag är inbjuden så inte för det.
En rejäl dusch innehåller dagen iaf, ser ut som ett troll i skallen med trassliga lockar =))

Grrr... som sagt, fläsket gick uppåt när jag satte mig ner... :P


HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

  1. Du är jättefin på fotot!! Och - ja, jädrar vad hållinstrumpbyxor håller in!!! Härligt att det var en bra kväll trots allt!

    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg