Näe....

.... Crazy Heaven fick klara sig utan mig igår kväll.
Slocknar man i soffan halv 10 så är det nog inte läge att gå ut....
Kröp ner i sängen kl 10, somnade direkt.
Telen ringde vid midnatt...
Det var väldigt, väääldigt längesen nån ringde mig vid den tiden, tog ett tag innan jag fattade vem det var..

Nåväl, slocknade igen o sov till 6 imorse.
Så när jag sov 8 tim i sträck med undantag för telesamtalet vet jag inte...
Men halsen är värre än nånsin..
Känns som om taggtråden dras upp-å-ner 3-4 ggr varje gg jag hostar.. :(

Börjar bli trött på det här, vill kunna träna, få bli frisk o pigg..
Känns som att det är att slå huve't i väggen för jämnan med träningen, varje gg man tänker satsa ordentligt så händer nåt.
Nu har snart halva tiden gått av viktutmaningen, veckorna bara försvinner....
Å nu får jag ju jobba ifatt det jag tappar när jag är sjuk...
Det är 2 steg fram o 3 tillbaka...
*suck*...

Å andra sidan så bestod middagen igår av hemgjord müsli o mjölk....
Jag var icke utanför dörren på hela dagen men idag måste jag handla lite.
Måste ta en dusch annars får väl 1a person jag möter en hjärtattack.....

Ska försöka få på mina sommardäck idag, nu får de va slut med dubbdäcken.
En promenad mellan hostattackerna o få lite frisk luft oxå....

Så det är väl så min söndag kommer se ut...
Ni andra, njut av vårsöndagen !!!


HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg