Nejdå...



... jag är inte död å begraven, det bara känns så....

Händer inte så mycket i livet just nu, det är tungt....
Åker lite inlines, försöker hitta motivation att gå till gymmet.
Solar på balkongen ett par timmar/dag.
Får passa på innan vintern återkommer, det ska den ju göra det sägs det.

Har varit helt fantastiskt vårväder, tror aldrig jag suttit på balkongen 11e mars i bh o mjukisbrallor.
Ska strax gå ut o sätta mig igen, det är så ljuvligt i värmen.
Dock är vinden kall men igår hade jag lä på balkongen, idag åkte jag inlines i gymtights, tshirt o joggingdress bara.
Lite kallt om armarna i motvinden men annars var det skönt.

Har ingen som helst inspiration till god mat elr nåt annat att dela med mig av tyvärr.....

HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

  1. Hoppas glädje och inspiration återkommer snart. Kramar från mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg