Då...


...... var det dags för ännu en kväll till dessa underbara män igen :)

Har varit ett gudomligt väder idag så det blev 1½ tim sol på balkongen.
Det var ju en mindre släktträff nere hos mina föräldrar som jag fick bevista oxå.
Har träffat 2 av mina (ibl rent odrägliga..) manliga kusiner, moster, morbror + fru..
Dom är sig lika.. =))
Min morfar skulle ha fyllt 100 år idag så dom hade varit vid graven o planterat lite o tog lite fika efteråt.

Fft grymt snuvig men det släpper sakta..
Är fft lite lomhörd men svullnaden lägger ner sig mer o mer..
Tack-å-lov....

Så ikväll blir det 4 tim ren, total lycka.
Ännu roligare var att jag fick ett telesamtal om jag skulle in fr A, hon undrade om vi inte kunde ses därinne.
Hon har inte direkt varit på nån LS-spelning själv så det ska bli kul med sällskap även om man träffar många därinne som man e bekant med.
Hur mycket ork det finns till dans återstår att se...

Så det blir lite vila nu, sen en dusch o rulla håret på spolar.
Fantastiskt vilken förvandling det kan ske på 2-3 tim med lite hjälp av hårspolar, smink å linser  =))
Middag får bli kycklingfié, det är trots allt lördag.
Kanske klyftpot elr vildris till det..


Måste ju lägga in den vackraste av alla låtar JC skrivit, Österlenvisan :)
Noterna till refrängen har jag ju tatuerade på ryggen =))


HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Jag vet redan nu att du kommer att få en toppenkväll - men jag läser ändå gärna rapport i morgon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg