En helt tokgalen...




... danskväll blev det igår till underbara Streaplers :D
Jag dansade alla, precis ALLA danser utom extranumret för då hade jag ingen att dansa med.
Så det gjorde nog inte så mycket att jag skippade inlinesturen igår ;)
Tror jag "brände" en hel del igår kväll :D
Å den lilla tårtbiten ef gårdagens kalas försvann nog oxå :)
Jag var totalt tokslut ef sista dansen, nästan så jag mådde lite illa....
Ja, herregud.. =))

En ny medlem har tillkommit sen sist för 3 v sen.
1 st Henrik har slutat, 1 st Henrik har börjat :)
Praktiskt med samma namn för de andra ;)

Dom har en enorm spelglädje o musikalitet o det är ju inte direkt några dunungar som spelar.
Dock var nog ingen född när Streaplers såg dagens ljus -59 =))
Dom har ju 3 st otroligt duktiga sångare, Kjetil, Kenny o Anders.

Å visst fick jag höra "Hela, hela dig.." :D
Å många, många andra bra låtar !!
Dom släpper nytt album 17e april för den intresserade..
Å det bästa är att det är bara 6 dagar tills nästa spelning nere på "Brunnen", det är nästan hemmaplan, bara 11.8 mil, igår körde vi drygt 17.. :P
Men sen tar det till juli o Logen i Kalmar nästa gg om jag inte jobbar då elr annat inträffar.

Jodå, kalaset igår var så mysigt så..
Dock brydde sig inte senaste tillskottet om nåt kalas, inte för 5 öre att syrrorna fyllde år...
Han knölsov igenom hela kalaset så vi fick kika på honom när han låg o sussade i sängen.
Men jösses.... :D
Så yttepyttesmå dom är, han är ju bara 2½ v gammal...
14 år sen jag hade nån så liten...

Ska in i duschen nu, ta en riktig dusch, sköljde bara av mig imorse när jag kom hem.
Ska gå ner o se om en tvättid, svettiga dans å träningskläder behöver fräschas upp...
Tänkte mig inte för igår, sabbade ytterligare ett par vita trosor.
Vita trosor o mörkblå jeans + genomsvettig är ingen bra kombo..
Grrrrrrr........
Ska se om det går att sitta ute på balkongen en stund idag, det är lite kallt i luften..

Måste ju ge er lite Streaplers såhär på söndagen...

"Halva vägen var..."
Skriven av Kjetil o Anders.
Anders är brorson till Lasse Larsson som gick bort -04 i cancer som spelade i Streaplers fr begynnelsen om jag inte har fel.
Anders fick då frågan att överta hans jobb, innan dess spelade han i Date.
Lasse's son Lasseman spelar ju i Arvingarna.


HA EN HÄRLIG VÅRSÖNDAG !!!

Kommentarer

  1. Vad roligt det lät! :-D Vårsöndagen här har varit härlig.

    SvaraRadera
  2. Låter som du hade roligt, härligt!
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen som om du haft en underbar danskväll!! Förstår precis känslan!

    Hoppas du har en bra vecka! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg