Ett slösande...


...vårväder är det idag !!
Helt ljuvligt ute !!

Drog ut en hel timme på mina inlines idag, jag hade joggingbyxor o en tunn sportjacka över tshirten.
Jag var dränkt i svett när jag kom hem....
Åt lite frukost o sen till gymmet för överkroppsträning.
Sen har jag duschat, rastat snabeldraken o slängt sopor till återvinning.
Har ju så praktiskt att det finns nere på parkeringen utom metall.
Pensionärerna hade ju inte vett att skölja ur kattmatsburkarna så det krälade av mask därinne :(
Så dom fick plocka bort det helt enkelt...

Nu ska jag ner till mina föräldrar o städa av golven, sen händer nog inte så mycket mer denna fre :(
Om det finns tvättid så kanske det blir en maskin träningskläder o lite annat..

Ikväll är det ju Lets Dance, 1a paret ska åka ur.
Vem tror ni det blir??
Ja, det återstår att se....

Men en som kommer att gå långt är Benjamin...
Vare sig han vill elr ej så är han en Wahlgren med musik, teater o dans i blodet innan han ens föddes.
Kommer inte förvåna mig om han går till final för förra veckans chacha var suverän !!!


Å en helt underbar låt hade dom :)
"Baby you light up my world..."


HA EN SKÖN FREDAG !!!

Kommentarer

  1. Härligt när man känner att våren e på G. Ser inte let`s dance eller andra sådana program, tyvärr.
    Men "kultur" elitens barn brukar väl klara sig bra? D har ju en bra språngbräda!
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Ahaaaa - var det hos er solen gömde sig i dag?? Det ante mig! *ler* Hoppas du hade en fin fredagskväll också. Och att det är lika fint i morgon med! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg