Minus....


... 2 kilo på vågen ef en månad sen invägningen på gymmet inför viktutmaningen.
Är väl inte så lysande resultat men ef att haft en torktumlarorkanhjärna i 2 v å träningen blivit lidande så får jag vara glad att det gått åt rätt håll...
Men det får bli en seriöst försök till uppryckning nu av trasdockan..
Kunde Simon i LD gå ner 80 kg ska jag väl kunna gå ner 8....

Gick ut en pw-runda i näromgivningen o sen till gymmet.
Ett ben-rygg-magepass blev det.
Men blir så trött på alla pensionärer som använder maskinerna att sitta o prata på.. :(

Jovars, blev en tur till Kalmar igår eftermiddag å i det vädret var jag inte ensam på varken Ikea elr andra ställen.
Käkade sen lunch-middag på Ikea så slapp jag laga mat när jag kom hem.
Liten prt köttbullar o en liten semla till efterrätt.
Nu har jag ätit 3½ semla i år så nu får det vara.
Är ju semledagen imorrn men det skippar jag, nu får det vara semlefärdigat i år....
Köpte ny patron till skrivaren så nu har jag svart färg igen.

Dock fick jag inte tag på nån ny armatur till datorbordet, det var för kort arm på dom.
Fanns andra men jag får se...
Så skriande är inte behovet, jag är ju lite petig med färg å stil på den osv...

Inhandlade små presenter till mina kusinbarn som fyller år på lör, på självaste Kvinnodagen :)
Lillasyster I föddes ju på storasyster S 3 årsdag, bra tajjmat :)
Å för 2 v sen dök senaste tillskottet upp, en liten gosse så det blev en lite present till honom oxå.

Kanske dags att försöka äta nåt, har bara druckit en prot.shake sen jag kom hem.
En snabbdusch ef det så får jag se vad som händer resten av dagen.
Nån tur till affären kanske behövs oxå....

HA EN BRA MÅNDAG !!


Kommentarer

Populära inlägg