Fredag...

... har det blivit redan..
Dagarna rullar på även om det inte känns så ibland.

Å rulla ska jag strax ut o göra, ta en långtur på mina inlines i det vackra vädret, vintern ska komma tillbaka imorrn sägs det.
Får passa på medans det går, sen blir det gymmet.
Blev inte igår så idag måste jag ta tag i det..
Svårt med motivation o lust just nu..

Ett par timmar på balkongen måste det bli oxå, igår åkte brallorna av.
Jädransjärnvägar så hett det var därute...
Å innan ni förfasar er över omgivningens åsyn av en blåvit sladdrig kropp så bor jag på 3e vån o bara fåglarna o nån satellit ser mig ;)
Lagom sitta därute mellan halv 12- halv 2 men igår fick jag gå in ett par ggr under tiden.

Svabba lite här hemma oxå men det får bli i eftermiddag när solen försvunnit fr den sidan.

Ev kan det bli en irländsk afton i Kalmar, dom har St Patricks day hela helgen på en irländsk pub, O'Reillys, därinne.
Som bekant så är INTE pub min grej men en sån sak är kul att gå på, gillar irländsk musik.
Frågade en via nätet igår men har inte fått svar så får se vad det blir av det..

För 2 år sen var A o jag o hälsade på syrran i Lund denna helgen, på lördagen åkte vi över till Köpenhamn.
Fattade ingenting varför det dök upp fler o fler gröna marsmänniskor på gatorna tills vi insåg att det var St Patricks day.. :)

Riverdance på Rådhusplatsen..  :)



Annars blir det förstås Lets Dance på 4an :D

Helena Fransson heter årets ansvarige för kläderna, fd dansare..
Jag frågade tv4 via fb igår för det fanns ingen som helst info om det nånstans..
Den som fick bära dessa klänningar på dans en kväll... *suck*...



Får se vem som åker ut ikväll??
Tror nästan på Patrik....

F ö spelar Blender i parken i Oskarshamn ikväll...
Casanova spelar på Harrys i kalmar...
Men fötterna pallar inte 2 danskvällar är jag rädd o då väljer jag morgondagen ist..

Hade jag haft ett par dagar extra på mig så kunde jag kanske varit på väg nu på en Norrlandsturné med Per-Håkans, det hade varit sanslöst kul =))
Men en annan gg kanske, det var för kort varsel denna gg...

Imorrn är det dans igen till underbara Streaplers, sen dröjer det till ca 20e juli innan nästa gg.
Hoppas på samma galna danskväll som förra lördagen..


Lite Per-Håkans måste vi ha o förgylla denna fredag med....
Keep on dancing folks~~~~


HA EN LJUVLIG FREDAG !!!


Kommentarer

  1. Mmmm - veckorna går. Fort ibland och långsamt andra gånger. Härligt att du är i väg nu på lördag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg