Oh-la-la.....



.... vilka heta rytmer det var i Lets dance igår :)
Salsa o samba för hela slanten !!
Härligt o vilken energi alla hade !!
Gunhild är föööör underbar =))
Hon är bara:
åååh.....aaaaahh........ å hon bara flyter med... =))
Hon hade ju en underbar liten shortsuit på sig under träningen, direkt blev jag taggad på fb i ett inlägg om jag såg det =))
Hon passar verkligen i den stilen =))
Hon levererade en härlig salsa även om fötterna inte riktigt hängde med i början.
Men en sån energi !!!

Å Benjamin ägde som vanligt ""
Han klargjorde en gg för alla sin "proffskarriär" i Tv4 morgon igår.
Han gick i Lasse Kühlers dansskola i åldern 6-8 år.
Han har gjort div musikaler men aldrig dansat pardans.
Hans pappa Emilio blev utsedd till Sveriges bästa dansare -88 så han medgav ju att han hade kanske generna för det.
Å så träna hårt oxå....

Skulle verkligen vilja lära mig samba o salsa...
Härliga rytmer o medryckande musik =))
Ja, LD är verkligen ett underhållningsprogram !!

Idag då??
Tja, taggtråd i halsen... :(
Surt, jävligt surt....
Så det blir ingen löp-pw elr inlines för mig idag :(
En cykeltur på sin höjd.....

I kväll är det rockabillyafton på Crazy Heaven här i stan så jag går väl dit en sväng, har inte så många kvarter dit.
Ingen dans vad jag känner till o nästa helg är det LS på Sandra så jag avstår tills dess.
Tills dess är jag väl frisk får jag hoppas...
Men på CH kan man ju slinka in en stund....

Tja... nää.... ner i bingen igen med dagens Blad...

HA EN SKÖN LÖRDAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg