Ännu.....


..... en magisk danskväll till bästa Sannex !!!!
Ännu en kväll som dom levererade till fullo prickfritt !!
Å jäklar vad vi dansade... :)
Å jäklar så möe folk det var..... :)
Hörde en siffra på drygt 400 pers !!
Ändå hann jag inte dansa med alla jag velat dansa med....
Å inte hann jag pratat med en del jag skulle velat byta några ord med heller..
Danskvällarna e för korta, borde vara minst 2 tim till !!
Hade som målsättning att dansa ALLA danser men fick stå 2 fox o buggmedlyt innan paus så det sprack.

Var med om en något annorlunda sätt att bli uppbjuden igår... :)
Jag stod med armarna i sidorna när en person nästan omärkt smög in sin arm runt midjan, gav en lätt tryckning o sa -Kom...
-Ööööh... jaha... ok... haha !!
Jag kände inte igen personen men den personen visste tydligen väldigt väl vem jag var..
Tänkte nästan fråga honom om han visste min skostorlek oxå ;)
Nä, skämt åsido, han hade varit i Mörrum i sön men bland 424 andra personer så är det inte lätt att känna igen nån..
Å galenpannan fr Mörrum i svart hatt var där oxå igår, han e helt sjövild på dansgolvet...
Men såå rolig att dansa med.. :D

Sånt tycker jag är mysigt, ett annorlunda sätt att bjuda upp på.
Elr som A på LS i nov förra året..
Tog tag i armen bakifrån o sa -Dig ska jag dansa med... :)
Det var bara ett konstaterande :D
Å jäklar vad vi dansade då.. ;)

Har varit 2 helt otroliga veckor som passerat minus älghelvetet då.. :(
Men rätt otroligt att vi klarade oss så mirakulöst..
Träffade S på dansen igår så vi bytte några ord..

Å jobbar jag inte på fre kväll så spinner vi loss till underbara Streaplers inne på Logen i Kalmar !!
Å på lör spelar Larz Kristerz utanför Torsås men som sagt, jag vet inte hur jag jobbar än.

Nu drar födelsedagsveckan igång.
Imorrn fyller pappa år.
Senare jag själv o till sist italienskan men hon är ju inte hemma.
Måste få iväg ett paket till henne i helgen.
Även om det inte hinner komma fram i tid så kommer det ett paket på födelsedagen iaf !!

Nu har invasionen av Ö'a börjat, det var mycket folk igår o hade varit mycket folk i affären.
Idag är en lång dag, jag jobbar 12-22, vi har ju öppet för kvällsflanörerna.
Å faktiskt så är det rockabilly här i stan i afton på "Kräjjzy.." :)
Får se om jag orkar slinka in där en stund ef jobbet.

Men nu får jag starta dagen, benen e trötta o fothelvetet ger sig till känna men det finns pronaxen o alvedon :)
Det är det värt för den danskvällen igår :)
En "grå" Powerade kanske hjälper, drack 2 igår för att återställa kroppen ef intensiv dans o svettning.
Behöver en riktig dusch oxå, sköljde av mig inatt bara.

Hade ett riktig röj här igår, så skönt att få i ordning igen.
Det är inte JAG att ha halvsunkigt kök o toalett, jag bytte sängkläder mm.
Så nu hoppas jag att det sista glaset är borta som följde med upp fr bilen i sön.

Å på cd'n snurrar LK, jäklar så bra skivan är !!
Inte ett enda "dåligt" spår..
Ja, vad vore livet utan dans å musik ???

HA EN SKÖN LÖRDAG !!!



Kommentarer

Populära inlägg