Jaha....


.... ett år äldre denna dag !!
Å det va f**n så stel jag var när jag vaknade imorse...
Elr om jag har sån tur att det BARA är träningsvärk?? :D

Jodå, har blivit uppvaktad med paket av syrran o paket o sång av lill-loppan.
Sonen jobbar på n.Öland o är inte hemma idag tyvärr...
Men nåt större firande blir det inte, jag jobbar 12-20 men sen blir det lite middag på Crazy Garden i afton.

Fick topparna jag beställde av syrran i födelsedagspresent å lite annat, lill-loppan kom  med ett örngott "Världens bästa mamma" o 6 dricksglas.
3 med Elvis o 3 med Marilyn Monroe på :)
Hon är fiffig ungen att komma på saker...
Samt att hon diktat ihop en söt liten födelsedagsdikt åt mig :))

Helt galet mycket folk igår kväll, jag stängde inte förrän 22.30 !!!
Tog en liten rast vid 19 tiden o smet bort till torget så jag fick höra 3 låtar med BJ, sen var jag tvungen att gå tillbaka.
Ett makalöst väder, 3 gg i rad dom är här med samma fantastiska väder.
När jag cyklade hem fr jobbet hade dom precis packat klart, skulle käka lite o dra vidare till Färila i Hälsingland IDAG !!
Nån stackare fick inte sova inatt utan var tvungen att köra bussen..
Inget glamoröst liv att vara dansbandsmusiker...

Har iaf fixat jordgubbsbakelser denna morgon, enkelt gjort med att baka en rulltårta o rulla ihop med vaniljkräm o små bitar av jordgubbar.
Grädde o jordgubbar på toppen.
Det får bli det storslagna fikat idag !!

Men nu får jag fixa vidare, börjar om drygt en timme....

HA EN LJUVLIG SOMMARDAG !!!


Kommentarer

  1. Då får jag säga, GRATTIS!
    Sonen fyller oxå år i dag.
    ha nu en fin dag, Fia.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg