Då så....

.....är det dags för minisemester :))
Imorse satte han in framrutan så den står på härdning så vid lunch kan jag hämta den.
Alltid i sista sekunden när nåt har hänt..
Så nu har jag intagit frukost o diskat, ska packa inför dessa dagar.
Inte för det behövs så mycket men vädret är lite opålitligt o jeans behövs nog i afton, natten är sen innan jag är tillbaka där jag ska bo.
Men har insett att det smartaste är att parkera bilen o ta bussen fr vandrarhemmet, inne i stan lär det vara kaos på parkeringsplatser o taxi vill jag inte ta.
Har kollat med dom att det går nattbussar, ligger precis utanför stan bara.

Kl 21 så drar expresståget LS igång därnere, ska bli sååå kul att få se dom igen.
Träffa LS kompisar o bara njuta....
Hoppas på lite shopping, god mat o trevligt sällskap av dansvännen M.

Imorrn hoppas jag det är soooooooooool så det blir sol-å-bad ute i kustbandet.
En dusch efter det, sen så spinner vi loss kl 20 till Sveriges bästa band, Per-Håkans inne på Logen i Kalmar på hemvägen !!!
Ska bli så kul att få träffa dom igen, inte sen slutet av april nere i Lönsboda har det varit nåt :(
Har inte träffat nye basisten än, lill-killen ;)
Han är bara 25 så han går under det namnet av dom andra, P o B kan ju vara pappa åt honom :D

Så jag hoppas på 2 sköna dagar med musik, dans, sol å bad....

Sista juli idag, nu är juli över för detta året..
Imorrn är det 1a aug....
Augusti är gudomligt skön för oss på denna Ö, lugnet lägger sig, det är ftf varmt o skönt o vattnet är varmare än nånsin.....
Har lärt mig uppskatta sensommaren o tidig höst alltmer vart åren har gått, att kunna o hinna andas igen, vi som jobbar säsong på Ön..

Om jag kommer om natten.....
En av de bästa låtarna på senaste skivan, Olle's röst är som gjord för den...


HA EN SKÖN SOMMARDAG !!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg