Tisdag.....

.... å livet börjar återvända till det normala...
Jag var på försäkringsbolaget igår o tack vare att jag har helförsäkring på bilen så täcker det ALLA skador, även djurkollison så jag har inte ens självrisk att betala.
Sååååå skönt bara det !!!
Har ont i handleden vid belastning o delar av den "sover" lite lätt som med tandläkarbedövning men det är inget, det kunde gått mycket, mycket värre...
Pratade med S oxå ef jag varit på försäkringsbolaget, jag fick ju skriva upp honom som vittne eftersom han var med i bilen.

Han var ok om något "mör" o mentalt mörbultad som man blir ef en sån grej.
Är innerligt glad han inte blev skadad, en själv spelar ingen roll men att orsaka nån annan skada även om det inte var mitt fel är ju hemskt...
Jag har ytliga små skärsår på låren, satt ju i shorts när jag körde.
Jag trampade på en liten glasbit fr vindrutan här uppe i lägenheten igår, dom är precis överallt..
Får ta dammsugaren o ta ett varv, det fanns väl på mina kläder o väskor som var inne i bilen under färden.

Det var 2a gg jag klarade mig undan med blotta förskräckelsen, det känns som om mina extraliv börjar ta slut...
Det är ganska exakt 2 år sen DeTomason skenade på torget o missade mig med 1.5 m så nu har jag förbrukat 2 extraliv.....
Undra hur många man har ?? :/

Jag var fruktansvärt trött o allmänt "mör" i kroppen igår o mentalt mörbultad, jag hade inte gjort nån som helst nytta på jobbet.
Men idag är det tillbaka till vardagen igen..
Ska koka ris o göra köttfärsröra till lunch på jobbet, ikväll åker jag nog direkt fr jobbet till Kalmar o L-K på Larmtorget.
Börjar 19 o då slutar jag jobbet men konferencier är ju allas vår Lennart Palm så jag ska fråga honom när L-K går på scen så kanske jag hinner ändå.
Å imorrn står Playtones på scen i Bghm !!
Lill-loppan sa igår -Mammaaaaaaaaa...... kan inte vi gå på Playtones??  :D
Tror hon ärvt viss del av mina intressen o musiksmak :D

Nu får jag ställa mig vid spisen o koka ris...
Lite frukost o sen fixa mig för jobb o aftonen..

Måste bjuda på lite L-K :)
Den är nominerad för Årets dansbandslåt på Guldklavengalan i Malung o Peter är nominerad som årets sångare :)
Gå in å rösta vet'ja !!


HA EN HÄRLIG SOMMARDAG !!

Kommentarer

  1. Usch så illa det kunde gått. Ni hade änglavakt. Förstår om du är mörbultad och frågan är om du inte fortfarande är chockad. Det kan ju ta sin tid.
    Hoppas du får en fin dag!
    Varm Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fy sjuttsingen vilken skakande upplevelse!!! Men vad härligt att försäkringen fungerar!! Det hade liksom varit alltför mycket att ovanpå allt annat dessutom behöva lägga ut pengar man inte har… Hoppas nu att din hand blir helt bra!

    Härligt med barn som ärver ens goda smak! ;) Hoppas ni får fantastiskt trevliga dagar!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg