1a Mars !!!!!!!


ÄNTLIGEN !!!!
Nu är vintermånaderna slut !!!
Denna träliga vinter är över.... =))
Om 3v är det vårdagjämning o om 4v o 2 dagar så är det "sommartid" !!

Har sovit uruselt inatt o det kände jag på mig igår kväll.
Rastlösheten kröp i kroppen o i benen framförallt.
Gymmet o sen städningen gjorde väl det...
Har varit vaken av o till sen TRE :((

När jag varit uppe en stund imorse o skulle krypa ner i sängen igen så öppnade jag balkongdörren så den stod öppen i 1 timme.
Sval, frisk vårluft strömmade in...
Inte lika kul att kliva upp o stänga den, haha !! 

Har tagit en uppfriskande kall morgonpromenad till affären o tillbaka.
Har lite planer för dagen, får se vad det blir av dom...
En tur till banken måste jag iaf...
Hade planer på en snabbis till Kalmar men jag vet inte??
Hade tänkt gymmet vid 12 tiden men kanske jag behöver vilodag idag, får se hur det känns längre fram..

Nåt som definitivt är spikat är FRISSAN !!
Jag räknar nästan minuterna... =))
Ska bli gudomligt ljuvligt att få sätta sig o dels bli ompysslad även om jag betalar för det, dels bli snygg i håret.
Nu har jag bara varit snygg till fest, det är vardagsfinheten jag saknar.
Att inte behöva lägga en timme el två på att rulla upp det o låta det torka utan det går på 5-7 min m fönen.

Ska pyssla med mina naglar imorrn kväll inför dansen o bortavaron i början på nästa vecka.
Blir hämtad ef dansen o sen återkommer jag nog framåt ons typ.. =))
Sön är det Vasaloppsdagen, det enda sportevenemang som jag följer o inte vill missa.
Långfrukost framför tv:n, måste ju äta ordentligt för att orka med 9 mil på skidor o 4 tim dans på sen eftermiddag !! =))

Ska vaxa mina gorillaben o sen är jag nästan nyrenoverad.
Blir mindre luftmotstånd på dansgolvet då, haha !!
Ett besök hos Farbror Kniven för att lyfta o fylla ut boobsen hade inte skadat heller.
Bara sådär 55 000 att hosta upp...
*hosthosthost*...

Nä, inte faan fick jag upp nån kosing... *suck*..

Nu är det dags för frukost, idag blir varm choklad, god macka o kokta ägg..
Har inte en susning om vad jag ska ha till middag idag faktiskt...
Nåt som går snabbt iaf ef att jag återkommit fr frissan..

Strålande sol fr en alldeles blå himmel~~~
Tudde-li-doooo~~~~

HA EN UNDERBAR VÅRDAG !!!

Kommentarer

  1. Ja, äntligen känner man att det e vår på väg, underbart.
    Jasså du lyckades inte hosta upp någon kosing, inte jag heller, hehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg