I Fäders spår...


.....För Framtids Segrar....

Ja, så står det i målgången i Mora i Vasaloppet.
Jag har som alla andra åkt de 9 milen nu på morgonen ;)
Åt en smarrig frukost bestående av nybakad scones, ost, marmelad, kokta ägg o en blåbärssmoothie.
Vad annars en dag som denna när blåbären står i fokus i både spåren o som förtäring..


Men FAAN, FAAN, FAAN att Tynell inte orkade ända fram =((
Men får ju gratulera Norge till segern.. =(

Jag får min motion lite senare, om knappt 5 timmar spinner vi loss på parkettgolvet inne i Parken i Växjö till Sannex.
Kommer nog bli galet mycket folk, de har ju haft uppehåll på 2½ mån pga Andreas konvalecens.
Tack o farväl för Stefan oxå.. =(
Såååå tråkigt att han ska sluta men alla gör sina val o familjen går före.

Så jag ska strax in i duschen o fixa till mig.
Äta lätt middag el rättare sagt sen lunch kl 2 o sen åka vid halv 3.
Till Färjestaden o danskompis H för vidare färd mot Växjö.

Fixade lite vårliga naglar igår:


Tyvärr sista gg jag kunde måla med det otroligt gröna lacket =((
Nästintill slut o för tjockt så det var att slänga det.
Jag tog en snabbis in till Kalmar igår emiddag när sista tvätten torkade men den färgen finns inte längre tyvärrr.

Fick ju ett pres.kort på "The Body shop" i somras när jag fyllde år av kusinen + fam.
Igår handlade jag upp det...
Det är att vara snabb i vändningarna. =(
Det blev 2 st Bodybutter, "Sweet Lemon" o "Chocomania".
Man fick nämligen den 2a för halva priset !!
Köpte även 2 kg prot.pulver för mitt var slut så nu räcker det ett tag.

Dagens största problem är vad jag ska ha på mig...
Snacka om I-landsproblem.. =(
Garderoben är full av kläder men i huve't står det still..
Jeans?? Kjol?? Linne? Flashiga jeans?
Neutrala jeans, flashig top??
El vice versa..??
and so on, and so on, and so on...

Slutar väl med nån hösäck...

Nähä, inte slöa mer framför tv:n trots de 9 milen ;)
In i duschen o fixa sig klar...

HA EN LJUVLIG SÖNDAG !!
Det ska jag ha =))

Kommentarer

  1. Hoppas du hittar kläder som du trivs i. Kör försiktigt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här skipade vi vasaloppet och kollade film i stället...

    SvaraRadera
  3. *ler* Ja, jag följer inte heller Vasaloppet.. Men det ÄR attans att Sverige inte kan vinna! Hoppas du hade en fantastisk kväll igår på dansen! Och att outfiten bev en succé!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg