Oh yeees~~

Fick hem jeansklänningen jag beställde i förra veckan fr Haléns.
Åh den satt nästintill perfekt !!!


Helt perfekt upptill, något vid över midja o höfter men lite rörelsemån är ju bra.
En underbar tvättad jeansblå färg utan att vara för blek =))
Lydde rådet fr alla omdömena på webbsidan att ta en strl större o den var ju nästan perfekt.
Svårt att få en klänning i strl 40 över byst o strl 38 i midja/höfter =))
Figursydd o kort, blir sååå snyggt till sommaren med bruna ben o mina nya darlings jag köpte förra veckan =))
El med snajjsiga ballerinas på dans~~


Men hade ju allra, allra helst haft dessa oxå....
Dom e för grymma helt enkelt !!

Men 900 spänn är för mycket för ett par skor när man e arbetslös men drömma kan man ju göra.. 

Tvätten är strax klar ner nere i tvättstugan.
Svettiga, sunkiga träningskläder å lite annat...

När jag hängt upp det så ska jag tappa upp ett bad, gymtrötta muskler behöver lite kärlek.. =))
Idag får dom vila..
Ska ta en peelingcreme till ansiktet o lägga en ansiktsmask ef det.
Förut så köpte jag tuber men jag är rätt dålig på att använda det så det blev ju för gammalt.

Numera köper jag portionsförp för ca 20 kr/st, bl a på HM, Kicks m fl.
De räcker oftast 2 ggr o är numera avdelade i 2 portioner fr början.
Sist använde jag en varm sockerskrubb, helt gudomligt skön!!
Perfekt att lägga ner den i det varma vattnet en stund innan jag öppnade den o använde den.


(Den rosa..)

Idag blir det en honung o mandelmask m Q10, jag har torr hud så jag får välja ef det.
Använder Nivea's ansiktspeeling, jag tycker den är mild o inte för rivig.
En albyl ser ju ut som en leverfläck på huden just nu men skönt med fräsch hud till vårens värmande strålar..

Nu är det dags att hänga upp tvätten o sen ner i ett ljuvligt bad medans den torkar =))

HA EN BRA DAG !!


Kommentarer

  1. Men så kul att den passade, låter som du har "vårkänslor" härligt.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Kul att den passade :)
    Jättesnygga skor!

    Ha en fin torsdag!

    kramen om

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg