Har tjuvstartat.....

... PÅSKEN !!

Har tjuvstartat Påsken lite...
Härligt vårlig diskborste =))
Å en disktrasa med uppmaning =))


Liten gullig, ullig kyckling i köksfönstret o en liten söt minipåsklilja.. =))


Påskriset har jag hängt på utsidan av lägenhetsdörren =))


Er'e nån som ska mé ???


Ringde min förra arbetsgivare o undrade om mina arbetsskor stod kvar sen förra säsongen o det gjorde dom. Det är ju speciella restaurangtofflor som är antihalksula på.
Så jag tog mig en biltur norrut....

Inte många badare vid Sandviks badbrygga =))


Vidare tog jag färden ner på ö.landsvägen till mitt nya jobb.
Is, is, is....


Kårehamns fiskeläge ligger inbäddad i is...


Väl inne på Kårehamns Fisk o Havskök så åt jag lunch...
Lär väl göra det några ggr denna säsongen, haha !!

Smarrig räkmacka blev det o den satt inte fel kan jag säga =))


Ringde danskompis H o han skulle in på nonstopdansen ikväll.
Kul !!
Har jag nån å dansa med iaf =))
Börjar redan kl 20 men riktigt så tidigt åker jag inte in, det håller på i 5 timmar till 01.

Duschat har jag gjort men jag får blöta håret o föna det, plocka mina något.. ehh... vildvuxna ögonbryn.
Ska faktiskt ha min nya jeansklänning ikväll =))

Fick med mig lite smakbitar av div delikatesser fr nya jobbet + att jag köpte en laxkotlett.
Så ikväll blir det laxkotlett m kokt pot, egengjord fisksås, lite sallad o småplocket jag fick med mig.
Jag looooooooooovar...
Bild kommer =))

HA EN SKÖN LÖRDAGSKVÄLL !!

Kommentarer

  1. Inget påskpynt än, och inget planerat, katterna slaktar allt som andas fågel, fjädrar eller växtlighet... Men ett ris på dörren var en bra idé, ett sånt kan det nog bli. Och en häxa någonstans...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, katterna slaktar allt pynt.. =))
      Låter förmodligen festligare än det är =))
      Kram..

      Radera
  2. Inget påskpynt här heller än så länge... Kanske i morgon? Men det brukar bli ytterst lite.

    Hoppas du har en kul kväll i kväll och ja tack, gärna en bild eller två!

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är ytterst sparsam med påskpynt, det blir inte mer än så här..
      Kram.

      Radera
  3. Inget påskpynt här förutom liter påskgräs, som äldsta dottern sått. Men det har inget kommit upp än.Idag är det palmsöndag, så det kommer väl upp ngt till . Brukar inte ha så mycket påskpynt.....städa ska vi nästa vecka

    >Hoppas att du hade trevligt på dansen

    Ha en bra söndag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg