Det blev...

... tidigt i säng igår ist för dans t Blender.. =(
Det var väl ändringen i träningsschemat som jag gjorde i tors som utlöste det hela.
Spänningshuvudvärk som gick över i migrän.. =(

Dom kan byta hjärta o lungor på folk o dom skickar folk till månen men ingen kan fixa min pissiga nacke... =(
Det var ju så även när jag började träna så det ger väl sig när musklerna blir starkare men ändå.
En fredagskväll förstörd... =(

Gick ju till frissan igår, inte helt lätt m sån huvudvärk men samtidigt så blir det nästan akupunktur när hon drar håret genom gummihatten m virknålen.
Massagen jag fick x 2 när hon tvättade håret var inte helt fel..
Så kl var inte mer än 22 när jag la mig...

Nu ser jag ut som mig själv igen =))



Om en stund är det dags för sista passet på gymmet för denna veckan.
Idag blir det kondition o mage-rygg-ben..

Resten av dagen ska jag syssla med detta:



Imorrn förmiddag är det ju Vasaloppet, det enda sportevenemang jag följer varje år.
Det kan man kalla prestation, både för eliten o motionärerna..

Hoppas en svensk vinner...
Jerry Arlin är väl sugen ef så många 2a o 3e platser sista åren..
Då blir det långfrukost framför tv:n, måste ju äta för att orka 9 mil på skidor o sen dans på sen eftermiddag ;)

För imorrn kl 17 så spinner vi loss till Sannex i Parken i Växjö.
De gjorde "comeback" igår i Halmstad ef Andreas långa konvalecens ef sin stämbandsoperation  19e dec.
Nu hoppas vi han slipper problem o det läkt som det ska o han har gjort sina andnings o talövningar =))
Tyvärr är det oxå sista spelningen med Stefan vid keyboarden, han lägger av ef imorrn.
Mycket, mycket synd men familjen går väl före.

Den nya killen vickade för honom under sensommaren när han var sjuk så han är inte helt obekant på så sätt.
Han är säkert trevlig o framförallt duktig men Stefan kommer bli saknad... :(

Nähä, dags att svira om till träningskläder o ge mig bort till gymmet...
Börja tvätta efter det....
Lagom att hiva in dagens svettiga träningskläder oxå.. =)

HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Javisst - äntligen är det mars!!!! *ler* Men mindre roligt att du har fått migrän... Usch, det är hemskt.. Men förmodligen har du rätt. Det kommer sig säkert av vissa rörelser i träningen.

    Hoppas du blir klar med tvätten och att du får en bäst kväll i morgon. Att migränen har släppt. Och att det blir mycket dansat.

    Kram

    SvaraRadera
  2. PS. Snygg du var i håret!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg