Sommartider...

... hej, hej....

Då var det sommartid !!
Iaf enl tidsomställningen...
Tycker inte det ser så somrigt ut ute med all snö... :((

Jaha....
Nähä....
Ledig dag idag...
Kanske skulle ta o svabba av köksgolvet som jag skulle gjort sen i tors.. :(
Men jag har bara inte orkat..
Har varit intensiva dagar på jobbet å när man inte jobbat på 6 mån så känns det.
Hade grym träningsvärk i benen i ons trots all gymtid.
Men det är ovana rörelser för benen, att stå å gå så mycket.
Hiva ur sängkläderna oxå o ge dom lite frisk luft o bädda rent.

I AFTON DANZ~~~~

Förvisso till halvtradiga BJ men det går det oxå emellanåt..
Får se om jag får sällskap dit el om jag får åka själv.

Middag idag blir helstekt kyckling i lergryta, vildris o sallad.
Blir jag ensam till middagen är det ju bara att frysa in det som blir över till sallad el dyl.
Ska baka en vanlig, avlång sockerkaka, får jag middagsgäst så ska jag göra glace a four till efterrätt.
Har 2 äggvitor kvar sen påsktårtan då det bara är äggulor i fyllningen.

Men dagen får börja med lite frukost..

HA EN BRA PÅSKDAG !!

En påskkärring bakom skaldjursdisken =))


Kommentarer

  1. Härligt att du fick börja jobba redan nu blir en lång sesång. Glad påsk

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg