Helt ofattbart......



... hur mycket man kan sova på en dag som igår...

Helt ofattbart hur mycket snö det kan vräka ner i slutet av mars.. :(((

Sån jäkla skitdag helt enkelt...

Det enda jag gjort sen i mån var att åka o handla lite igår men jag är nog tyvärr inte fullt så frisk som jag inbillar mig...

Jag har ff ont vid hö revbensbåge, hade nästan fundering på att ringa VC igår men jag avvaktar så länge.

Skulle varit bortrest men det verkar inte bli nåt, isf får jag ge mig iväg nu på förmiddagen, annars får det vara, det är långt att åka.

Får se vad som sker under dagen.

Så typiskt när man sett fram emot nånting rätt länge så ställer sjukdom o väder till det så man ev inte kommer iväg men åker jag så blir det buss-tåg. Jag kör ICKE i denna halka o snödrev om det blåser... :(

Men det är som vanligt... :(

Så,.... SKIT, SKIT, SKIT !!!

Hoppas ni andra har en bättre tillvaro just nu....

Jo, jag vet, det finns värre problem i världen..

HA EN SKÖN FREDAG !!

Kommentarer

  1. Tråkigt som sagt när väder och sjukdom ställer till det.
    Hopp om att du får en fin dag ändå!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man får ha skitdagar ibland. Gräv ner dig under täcket ett tag och titta fram när våren är mera vårlik.

    SvaraRadera
  3. Skitdagar får man ha ibland...

    Hoppas att dagen blir bra i alla fall!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Skitdagar får man absolut ha. Inte för att de blir roligare bara för att man får lov att ha dem. Men ändå. Och usch vad tråkigt att du inte känner dig bättre...

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas du mår bättre idag och att vädret stillat sig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg