Påskshopping...

... har jag ägnat mig åt idag. 
Å faktiskt så blev köksgolvet ÄNTLIGEN svabbat å sängkläderna åkte ut innan jag satte mig vid datorn.

Å jag har shoppat till helt otroliga priser... =))
För annars hade jag inte shoppat ;)

Har letat en annan rockabillyklänning ett tag..
Då dom e grymt dyra, ligger runt 1000-1500 kr så har jag knappast råd med det till ord pris.
Vill gärna ha en klänning i sailorlook men som sagt var så är dom dyra.. :(
Typ en sån här....


Mycket inom rockabillystilen är rött o svart, ant röd el sv.botten o sen mönster i rött el svart så jag ville ha nåt annat nu.

Men jag hittade denna söta klänning för 299 kr.
Ord pris 800 kr !!!
En riktig Cherrydress =))
Hoppas bara den passar när den kommer hem...
Det är bra när måtten står med till varje strl o dessa kläder brukar vara små så jag får alltid ta en strl större än vanligtvis., behövs ju en-två cm rörelsemån oxå.
Jag kan ha både mina svarta peeptoepumps, röda lack-slingbackpumps o de nya hudfärgade skorna till..


Åsså hittade jag så läckra, passande örhängen till... =))
45 kr... =))


Även dessa söta änglavingar med strazzzzz fick komma hem till mig..
59 kr.. =))
Har man inga egna så får man köpa sig ett par =))

Allt på fyndiq.se......

På eleven.se såg jag denna grymt snygga ring fr Rock of Sweden..
5 styck hundralappar för den...
Till sommaren kanske när jag får mer lön...


Påskmiddagen bestod av helstekt kyckling i lergryta, klyftpot, sallad o bbq-sås.
Kanske jag gör mig en glace au four senare.
Bakade en avlång sockerkaka som står på bänken o svalnar nu.

Till aftonen blir det dans till Black Jack på Sandra i Kalmar.
Inte mina favoriter men likväl som att sitta hemma en påskdagskväll..

Det blir sv.byxor, liknande skinn, roséguldfärgad paljettop, det är ju iaf Påsk !!

HA EN TREVLIG KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Hoppas du fick en riktigt trevligt danskväll trots allt i kväll! Kanske var sällskapet trevligt?

    Visst är det en kylig påsk. Det är inte mycket bättre här på Västkusten. Tyvärr. :( Längtar efter värme.

    Klänningen du beställde var hur läcker som helst. Skulle så gärna kunna beställa en klänning, men det går inte. Klänningar går inte.

    Hoppas du trivs på jobbet och att du får en fin annandag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg