Det blev..

... ingen resa denna helgen...
Livet frågar inte vad man vill el har planerat, det gör som det vill..

Gårdagen hände inte så mycket, hjälpte mamma en del bara.
Om nån timme tänkte jag testa orken på gymmet men känns det som i mån så lägger jag ner.
Jag ska inte pressa mig som jag gjort sista tiden när jag inte känt mig riktigt bra.
Känner ff viss ömhet över gallvägarna, något irriterande att det inte vill släppa..

Har sprättat upp alla kuvert o gått igenom räkningarna som ska betalas i nästa vecka, det var ett gäng..

Ikväll blir det dans iaf, skulle varit på Streaplers i Kristianstad men så blev det ju inte så det får bli Sandra i Kalmar.
Det är nonstopdans íkväll, Per-Håkans (medlemmar av gamla Sannex) o Micke Ahlgrens (aldrig hört innan..)
Finns väl alltid nån att svänga de lurviga med...
Nu ska väl sista ovädret har dragit förbi så man slipper det åtminstone fast det har snöat inatt oxå.

Min nya arbetsgivare ringde igår eftermiddag så kl 10 på mån börjar jag.
Imorrn ska jag städa det sista inför påsk, sen får det vara, en tvätttid i slutet av veckan bara.
Jeans o skor får jag ha med själv, resten får jag där.

Är sugen på en Kalmarresa, kanske i eftermiddag men snarare imorrn isf...
Sen blir det inte mycket tid till det...
När man bor här o jobbar här finns inte så mycket tid för sånt...

Imorrn natt kommer tranan till barnen... =))

Men nu är det nog dags att dra på sig gymkläderna...


HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Here så kul på dansen och ta det lugnt på gymmet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har du fått nån klarhet i vad tusan det är för nåt som spökar? Det låter inte riktigt bra. Tänkte på det där igår som tusan.

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk på dig som får dansa till Per-Håkans, hälsa från Neta ;) då undrar dom nog hur du "känner" mig....:D Ja du kan hälsa alla i det andra bandet också (som jag inte tror är din musik) känt Micke i 40 år.
    Hade kunnat ge min högra hand för att vara där ikväll.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg