Äkta...

... marsväder är det nu...
Strålande sol på morgonen men nu snöar det lätt.
Men det ligger INTE kvar !!!

Gudars skymning vad jag sovit sen igår...
Slocknade som en nyslaktad gris på spikmattan, då gör den det den ska =))
Total avslappning blev det...
Sov som en liten gris i säkert en halvtimme =))

Slocknade framför tv:n igår kväll, har inte blekaste susning om när??
Vaknade kl 1 inatt !!
Säkert en biverkning av spikmattan.
Yrslade omkring halvsovande för att släcka lampor o dator o sen ner i sängen..
Så jag känner mig nästan utvilad nu =))

Så här ser min spikmatta ut m tillhörande kudde.
Inköpt på Stadium för ca 3 år sen..



Vad bjuder denna dag på då??
Finns dans på 2 ställen, Drifters spelar i Oskarshamn o Casanova i Kalmar.
Vill såååå gärna på Drifters för dom är så grymt bra men tror inte det blir så mycket folk tyvärr...
Casanova drar dansfolk men är å andra sidan inte mina favvo direkt.

På lokala krogen Crazy Heaven spelar dj Uffe vinyl..
Så utbud för aftonen finns, frågan är vilket det blir??

Blir iaf 2 pass på gymmet, igår var jag ju inte hemma när pulsgångpasset gick.
Ef det blir det ben-mage-rygg träning.

Nu får det bli en stund framför morgontv i väntan på gymmet....

Bjuder på en låt av Drifters...
Keep on dancing folks~~~~~


HA EN BRA LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Ah, du har även kudden. Jag älskar min spikmatta

    SvaraRadera
  2. Då har du lite att välja på då om du ska dansa.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg