Mornings...


Oj då, visst nån som inte hade samma tur.. =))

.... alla bejjbs and biiins som var ute o flög inatt !!
Hoppas alla kom hem ordentligt =))

Trots ett jäääädrans party inatt så är det att kliva upp, jobbet kallar kl 10.
Påsktårtsbotten står i ugnen, ska strax göra moussen.
Moussen får stelna under dagen så gör jag apelsingelén ikväll o dekorerar med.

En minst sagt intensiv dag på jobbet igår =))
Det var ju bara kocken o jag som jobbade.
Vi kallade in diskhjälp annars hade vi inte vart hemma förräns 9 igår kväll...

Det gick bra under rådande omständigheter, det var ju bara min 4e dag där.
Fick springa ut i köket vart 5 e minut ett tag för att fråga honom om div saker men så är det =)
Det gick bra trots allt...

Tvättade igår kväll när jag kom hem...
Man ska INTE tvätta när man e trött... =(
Hällde tvättmedel i sköljmedelsfacket o när jag skulle hänga upp den ena maskinen tvätt hade jag förm tryckt på skonsam centrifugering för det var med nöd o näppe att det inte rann om kläderna...
Nåja, det är torrt nu iaf..

Idag är det kort dag, stänger kl 16.
Sen åker jag ner till graven med blommor o ljus direkt innan jag åker hem.
Det går ju inte få ner nån vas i tjälen i backen å inget vatten finns ju än så jag får bara lägga blommorna vid ljuset.

Syster o gubbe kommer idag, mina barn är med sin pappa på Gotland så dom träffar jag inte i Påsk.
Jobbar imorrn oxå, sen e jag ledig sön-mån.
Dans på sön kväll hade jag tänkt, BJ spelar i Kalmar.
Inte mina favoriter, för segt tempo men det är ok nån gg då o då.

Men nu är det dags för frukost..

HA EN SKÖN FREDAG !!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg