Löööövly Darlings.....

Jaha, tors morgon...
Dagarna rinner iväg hur el hur...
Hände inget uppseendeväckande igår förutom att bilen blev ren både invändigt o utvändigt..
Å tänka sig, den blev blå igen =))

Roade mig med att kolla på nätet igår ef en jeansklänning egt men hittade även läckra skor, en hel drös...
Hade beställt en jeansklänning fr en annan sida men den fick gå tillbaka men hittade en annan jag hoppas passar bättre på Haléns.

Å där fanns så ljuvliga darlings~~~~
Tyvärr är ju de allra hottaste alldeles, alldeles för dyra för mig =((

699 kr

399 kr
899 kr


549 kr
2199 kr
1999 kr
999 kr
???? kr
999 kr
Dessa finns på Deichmann's för en mycket rimlig peng...
Dom ligger pyrt till.. =))


Sååå snyggt med hudfärgade skor, det förlänger benen om man inte begåvats med långa ben..
Vilket jag inte har =(
Med platå under trampdynan så blir inte klacken så hög som man kanske tycker vid 1a anblicken.
Tar en stund bara att vänja sig vid att inte ha direktkontakt med marken men sen går det bra.

Jag hoppas denna jeansklänningen passar mig bättre än den förra..
Att dansa i till sommaren.. =)


Om knappa halvtimmen är det dags för gymmet, blev aldrig igår..
Sen frukost o en dusch så får man se vad dagen bjuder på...

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Svindlande höga klackar...
    Hoppas du får en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga skor!!! Och lycko dig som kan ha klänning. Det har jag nästan aldrig kunnat ha, då jag är långt ifrån samma storlek upptill som ner till.. Hahaha.

    Hoppas du får en finfin torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillade de där ljuslila för över två papp. Så klart. =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill ha 3,4,6 å 8....
      Just to die for~~~~

      Radera
  4. hahaha, inte direktkontakt med marken, de va roligt!!!!
    Snygga skor o söt klänning,
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg