Nyårsdagen...


... är snart över....
Det nya året rullar på, precis som det gamla...
Just nu är jag ensam för 1a gg på 12 dagar !!
Kärleken åkte hem efter att vi ätit middag, han har varit hemma 2 ggr för snabba ompackningar på dessa dagar så jag förstår han ville hem.
Imorrn är det dags att jobba igen..
Så är det ju....
Borta bra men hemma bäst...

Men det är lite vemodigt, allt man sett fram emot är över nu.
Italienskan åkte till kompisar igår o firade nyår, imorrn åker hon till moster o sen flyger hon i ottan på lör morgon tillbaka till Sicilien.
Det har varit liv o rörelse i nästan 2 v men nu är det tyst o stilla igen...
Trettonhelgen är kvar men det är ju inte så speciellt, en extra helgdag på måndag så den passerar rätt obemärkt.
Dans är planerad på fre kväll, det är det sista som är kvar av helgerna....

Hittade en lista hos Sammelsurium som jag tänkte återge:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nä, inte vad jag kan komma på....

Hur har ditt 2013 varit?
Varken bra elr riktigt dåligt...
Arbetslöshet varvat med sjukt mycket jobb, kan ju aldrig vara nån lagom jämvikt på det..
Mentala djupdykningar blandat med mycket glädje..
Ett allmänt, jävla mellanår...

Blev du kär i år?
Jodå, träffade ju Kärleken i början på högsommaren.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
5e maj, 6e juli..

Vad är din största framgång 2013?
Tyvärr lyser dom med sin frånvaro...

Bästa köpet?
Inte en aning....

Vad spenderade du mest pengar på?
Livsnödvändigt såsom boende o mat...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min födelsedag som var nåt alldeles extra..

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Vet inte, lyssnar ej på radio...

Vem har du umgåtts med mest?
Mig själv.. :(

 Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja

Vart reste du under 2013?
Sicilien i okt.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ett fast jobb...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade födelsedagskalas för närmaste släkten på dagen m jordgubbstårta, på restaurang "Robinson" på kvällen med familjen + Randy.
Efter det en afton på torget, det var "Sommarkväll i Borgholm.."

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja

Vem saknade du?
A, italienskan..

De bästa nya människorna du träffade?
Kärleken o nya underbara dansbekanta...

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Fixar detta året oxå, hur jävligt det än känns...
Alternativet är ju uteslutet....

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Bra lista! Nu har jag två att fundera på om jag ska göra.

    SvaraRadera
  2. Ahh - vad härligt med så mycket kärleksfullt sällskap under dessa dagar! Hoppas att du snart får träffa dem igen. Bra lista du, kanske jag hakar på endera kvällen här nu..

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg