Tjugonda'knut....




.... är det idag o den inleddes bistert...
Brrrrrrrrrrr..........
-7.9 imorse,  i förrgår var det +4.5...
Det svänger snabbt!!!

Å tillbaka lika snabbt...
Kollade på SMHI, imorrn är det plusgrader igen o på onsdag.
Gillar INTE kylan..... :(

Ja, det blev inte så mycket gjort igår efter jag slutat jobba, läste dagens KVP, ett hett bad o när jag var så genomvarm o mjuk i musklerna så skulle jag lägga mig en stund på "spikis", jag var så trött i bröstryggen o nacken.
En stund alltså....
Jo, tjenamittbena.... *suck*..
Slocknade som en klubbad spädgris o sov nästan en timme, vaknade vid 18.30 tiden helt groggy.
Rullade av "spikis" o försökte återfå medvetandet så pass så jag kunde kliva upp.
Petade ner lite käk i magen o sen var det tv för resten av kvällen.
Å vad händer då??

Jo, har man sovit en timma så sent så är man inte trött i normal tid...
Satt uppe till halv 2 inatt !!!
Vaknade trots det imorse i vanlig tid o vad blir det då??
Jo, man blir aptrött på förmiddagen så jag har sovit en stund men nu måste jag ruska liv i både mig o dagen.
Få ordning på dygnet igen o bli som en människa...

Tjaaa... nääääääeeee.... händer väl inte så mycket mer idag, en nödtur till affären får det bli.
Får se om det dyker upp nåt barn efter skolan....

HA EN BRA DAG !!!!

Kommentarer

Populära inlägg