Äntligen.......

Trött snögubbe på Liseberg 😄

..... är det halvvägs i veckan, inte för att jag har "helg" i den bemärkelsen att se fram emot men ändå 😊
Har sovit som om jag var död inatt, vi la oss vid 11 tiden igår kväll, jag vaknade 7.40 idag !!
Jag har alltså sovit 8½ tim nonstop !!
Men hade jag inte haft rehab-badet att åka iväg till så hade jag nog somnat vid 10 tiden, jag var så trött men jag masade mig iväg.
Jag jobbade på rätt bra i bassängen idag, tiden gick fort, blir alltid lite seg när jag kommer hem från värmen.

Åkte ju iväg till Tjejkvällen på GS men den resan kunde jag sparat, det fanns ingen rabatt på det jag köpte.
Men jag gratisåt lite snittar, bubbel å några chips på Life.
Jag köpte ny foundation på Kicks som jag redan hade 15% medlemsrabatt på.
En ny från Clarins, fick hjälp att hitta rätt nyans då det är jättesvårt själv tycker jag.
Är sååå trött på alla felköp men denna verkar vara precis så ljuvlig som reklamen säger.
Clarins Milky boost foundation, något skarp doft men den smälter in bra, lätt täckande, otrolig lyster.
I höstas var jag alldeles för trött å slutkörd av all smärta för att orka bry mig om såna saker, lite mascara fick duga i de situationer som krävde lite makeup.
Men jag ska skärpa till mig nu, om så bara för min egen skull 😊
Jag räknar timmarna till tors 12e kl 14 då jag ska gå till frissan, sist stod det 17e dec i almanackan när jag var där sist.

Å så hade jag för en gångs skull lite flyt.. 😊
Kollade bankappen å pengarna från Filmstaden hade kommit tillbaka så jag slapp ringa dom.
Så idag har jag än en gång bokat exakt samma biljett, samma plats som igår å denna gången gick köpet igenom.
Så nu har jag biljett till Mia Skäringers "No more fucks to give.." på tis kl 18.30, sambon jobbar kväll så jag är ensam ändå.

Men så fick jag ett meddelande om en varning från a-kassan idag, jag hade till 18e att inkomma med invändningar.
Men det är redan gjort, jag har skrivit ett lång meddelande om allt som hänt, om af's icke utförda åtgärd som dom lovat, om mina fysiska hinder, om Försäkringskassans nekande av 3 mån rehab mm mm.
Jag har mer än en gång fått beröm för min förmåga att uttrycka mig i skrift så vi får väl se vad resultatet blir av detta.

Messade med italienskan idag om Coronaviruset ang att tävlingssäsongen börjar dra igång.
Vissa regioner har ställt in vissa tävlingar men inte på Sicilien.
Än......
Men viruset finns på Sicilien så vi får väl se hur det utvecklar sig men NU är det inte aktuellt att fundera på nån ev resa dit i vår. 

Hoppas ta mig ut en runda imorrn förmiddag, sen är det dags för nålar igen.
Har ju teletid med en läkare kl 9.30 men jag fattar inte varför, får väl se vad hon säger.
Ikväll blir det Jill's veranda, förra gången var det inte sådär värst bra men ikväll hoppas jag på multitalangen Shima Niavarani 😊

HA EN BRA KVÄLL !!





Kommentarer

Populära inlägg