Hipp.....


... hurra för käre sambon idag 
på hans födelsedag !!!!
Här står han på tjeckiska sidan av Snietzka  😘

Jepp, idag är det födelsedag at the Lakehouse 😊
Sambon fyller....eeeeeeeeh....år.... 😄
Han fick ett presentkort av mig på GS så får han köpa vad han vill, han fick lite pengar av mina föräldrar oxå.
Så mycket partajande blir det inte, vi har sovit bort hela förmiddagen men ryckt upp oss å fikat nu.
Det blir god middag senare å så kanske nån liten bit tårta som kvällsfika, sen räcker det.

Jag har sovit uselt inatt därav den trötta förmiddagen.
Hade så gärna velat ut en runda men huvudvärken ligger å lurar i bakgrunden ftf så jag avstår den kroppsansträngningen.
Det har alltid varit så att när jag dragit igång efter ett längre uppehåll så har huvudvärken ökat i 3-4 veckor för att klinga av å bli bättre till obefintligt.
Men det har inte varit så denna gången, jag blir lika "sjuk" varje gång om jag pressar på lite när jag är ute efter 2½ mån !!
Jag har iaf strukit upp tvätten som jag skulle strukit i fredags när vissa delar av huset var strömlöst.
Det gick lite bättre idag kan jag säga.

Kommande vecka blir lugnare än gångna iaf...
Jag hoppas att mina dagar som arbetslös börjar lida mot sitt slut.
På fre ska jag ÄNTLIGEN få träffa arbetsterapeuten på AF för en bedömning av min arbetsförmåga.
Han får det inte lätt..... 😖

Just nu har man inte så mycket att hoppa jämnfota åt, det är segt men jag hoppas måendet blir bättre en bit in i veckan.

HA EN BRA SÖNDAG !!

 

 

Kommentarer

Populära inlägg