Det......





..... står 1a Mars i almanackan idag å det betyder att det är VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !!!
VÅR, VÅR, VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR~~~~~~~~~ 😄
Nej, kärringen har inte fått fnatt men däremot väderguden...
Det var höst hela vintern, sen blev det vår å när det ÄR vår då blev det vinter... bah... 😖
Väderguden måste drabbats av Altzeimers såsom han har rört ihopa det....
 Jaja, det försvinner snart men det blir så slaskigt å blött innan det är borta, jag är skarpt missnöjd med uppehållet i träningen.

Jajjamen, Blender levererade till max igår, som alltid....... 😄
Men mycket folk, ca 260 pers , det går in drygt 300 i Jivers lokal så gott om utrymme var det ont om.
Tyvärr var jag långt ifrån toppform, förkylningen som hasar efter, ont i kroppen pga förkylning å en arm som bråkar.
Så jag har haft betydligt bättre kvällar men även sämre för den delen men vi åkte 23.50 innan sista dansen.
Det blev ju en del dans iaf, hela första timmen dansade vi nonstop, sen var det av å till fram till paus.
Efter paus dansade vi 45 min nonstop å sen lite av å till tills vi åkte så jag brände väl nån kalori iaf.
Har ju inga fickor på dom byxorna så jag kunde inte ha telefonen för att se stegen men det får man överleva.

Vaknade med brutal huvudvärk denna morgon i lagom tid för Vasaloppet.
Men det lättade bara jag gick upp så jag har fått det hanterbart.
Lika fascinerande varje gång att se starten på Vasaloppet när över 15 000 pers drar iväg.
Otroligt bra åkt av norrmännen, häftig spurt på slutet som jag faktiskt förutspådde att det skulle bli.
Suveränt åkt av Lina, bästa kvinna nånsin att åka in på 57e plats å som 1a kvinna.
Det är ju bara som så att i det loppet kan nog ingen kvinna vinna över männen, det är ju muskelkraft som gäller där.

Fördelen med Vasaloppet är att det tar tid, jag hann duscha å starta en maskin tvätt under tiden.
Ett gäng sunkiga vardagskläder å svettiga danskläder snurrar i maskinen.
Jag tog peelingkräm till ansiktet å ovansidan av händerna, efteråt tog jag full pipett serum, la hälften på ovansidan av händerna å resten i ansikte å på halsen.
Har plockat ögonbrynen å satt lite färg på dom.
Man hinner mycket under Vasaloppet 😄

Den 12e blir det helrenovering av kroppen, då ska jag till frissan 😄

Jag hoppas komma igång med motionerandet i veckan, jag saknar det, mår inte bra av uppehållet.
Är betydligt bättre i kroppen idag, både armen å ryggen än igår trots smärtan när jag dansade igår kväll.
Men när man är förkyld med feber i början så ska å orkar man inte vara ute.
Mycket stillasittande å sovande är INTE bra för fibromyalgi, musklerna stelnar å gör mer ont.

Tror inte det händer så mycket i eftermiddag, middag blir ugnsbakad lax med broccoli å romsås.
Määäään....vi måste juh ha lite Blender så här på söndagen 😄
Nästa gång vi spinner loss till dom är 15e mars på Swing i Växjö.

HA EN BRA SÖNDAG !!

Kommentarer

Populära inlägg