*atjoooooooooooo....*

Prosit kan man säga!!!

Som ett brev på posten dök den upp, vårförkylningen!!
Med tonåringens snorsnörvlande i några dagar o ett intensivt motionerande så är jag inte förvånad. Blir alltid förkyld på våren när jag börjar motionera, fråga mig inte varför??

En intensiv dag igår, var ute med Lilla Hjärtat i 1t 40 min på morgonen.
Hem o äta frukost, sen broderade jag så lilla A's tavla är snart klar. Några stygn o smådetaljer kvar bara. Satt o solade 1 timme på balkongen sen började jag baka. 

Äppel/hasselnötsbröd, mandelkubb o Per Morberg's nötkaka.
Det gick som tåget!!

Efter det så slängde jag in en ugnspannkaka så när jag tog ut den hade ugnen varit på i 3 t 20 min!!
Var på zumba igår kväll, igår somnade jag inte....
Hem o ut med Z o sen en dusch. Tittade på "Veckans brott", måste se på svt play förra veckans avsnitt, jag missade det. Låg ju o zzzznussade då.....

Idag blir det lite lugnare, en tur till affären, sen ska jag baka knapriga baguetter, sen får det var ett tag med bakandet. Röja lite på barnens rum, sonen går till pappa ikväll, mammaveckan är slut för denna gg. Imorrn blir det städ o tvätt, fre åker jag till syrran.

Lördag är det DANS~~~~~~~~~~~~~~

Har inte dansat sen 27e jan!!!!

Sannex spelar så jag hoppas på en kanonkväll o hittills har jag inte blivit besviken :D
Den 31a är det LASSE STEFANZ på "Brunnen"!!!
Som jag väntat på det!!

Påskdagen är det nonstop, Sannex o Black Jack på Sandra så nu börjar det röra på sig.

HÄRLIGT!!!

Å så ska jag ju börja jobba!!!

HA EN SKÖN LILLELÖRDAG!!



Kommentarer

  1. Godmorgon!
    Ha en härlig dag!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  2. Du får dansa så klackarna ryker i helgen då, så du tar igen lite :-)

    SvaraRadera
  3. Blä för förkylning. Hoppas du orkar med dansen ändå. =)

    SvaraRadera
  4. Så gott det ser ut, hoppas du får det riktigt bra på dansen.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  5. Ohh, så mycket gott du skapat!

    SvaraRadera
  6. ÅHHHH åka till Italien :D

    SvaraRadera
  7. Åhh så mycket gott!! Du är ju en riktig fena!! Hoppas din förkylning inte får allvarligt fäste..

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg