KLAAAAAAAAAAAAAR..........

JAG E KLAAAAR...........

Klarklarklarklarklaaaaaaaar !!!
Tjuuuuhuuuuuuuu!!


Nä då, jag har inte tappat förståndet helt...

Men nu är Rävtavlan klar!!!
Never more in my life att jag syr en sån igen...

Jodå, jag var ju i Kalmar igår...
Lämnade bilen vid 12 tiden som avtalat.

-Ja, du kan komma tillbaka vid 4 tiden!!

VA??!!

Jaaa... jooo.... det tar ju en sund om vi ska byta...

(Jo, det fattar jag med men 4 timmar??)

Jodå, vi dealade fram o tillbaka, jag var ju helt ensam o tog mig ingenstans. De erbjöd sig köra in mig till satn men vad skulle jag göra där i FYRA timmar?? Jag som går o shoppar högst 2 timmar åt gg, längre pallar jag inte.

Så det slutade med att jag fick låna en bil hem så jag var inne på förmiddagen o hämtade den. Inte riktigt sugen på det men jag hade ju Zita hemma igår oxå å meckar det till sig kan det ju ta längre tid så det fick vara värt det.

Så i eftermiddag har jag varit ute o gått i 50 min med henne, i RASK takt...
Kände hur "volangerna" runt magen skvalpade när jag gick... :(

Öööh... så trött jag blir på det........ :(

Så i eftermiddag har jag sytt färdigt tavlan, nu fattas bara ram oxå. En bred silverram blir nog bra, ska kolla ÖK-hallen imorrn, bra priser där.

Nu kokar potatisen, ska ha gravad lax o romsås till det o sen är det dags att skaka rumpa igen :)

Imorrn börjar jag på en ny tavla till en blivande 4 åring. Inte förräns i aug fyller hon men jag broderar inte under sommaren så ska den göras ska den göras nu.

HA EN TREVLIG AFTON!!



Kommentarer

  1. Grattis till färdigställandet. Vilket tålamod, hua! bra jobbat.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Å grattis till tavlan. Inte dåligt.

    Jaså fyra timmar. Fint att du fick låna bil i alla fall. Skitdrygt att dra på stan så länge. Skulle vara jobbigt även om man hade obegränsat med pengar.

    SvaraRadera
  3. Hallå tjejen !!!
    Vad glad jag är att det går att kommentera hos dig nu. Det har inte gått förut.
    Tusen tack för mat tjosan i tidigare inlägg. Och vad duktig du är med din brodering.
    Dunder kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  4. Underbart med tavlan! Hårt jobb lönar sig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg