Vårshopping.........

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!

Jipiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!!!!

God middag!!!

Tänk att det är första VÅRDAGEN idag!!
Helt ofattbart så ljuvligt. Jag har lyckats städa av lite, bara barnens rum kvar imorrn.
Den enda rörelse som är riktigt besvärlig är att böja sig ned o plocka saker fr golvet så jag e tacksam att legotiden är förbi nu..  Tonåringen ska få "jobba" lite när hon kommer hem innan det är dags för modevisningen.

Rent badrum, fräscha handdukar, rent kök o rena lakan i sängen (sen i mån..)
Imorrn blir det stortvätt men det är då.

Jo, det blev Kalmar igår o ett par nya vårskor. Vi var väl inte helt överens om man säger så men hon fick dom hon ville men jag vill inte höra gnäll om ömma fötter el tår...

Vi åt middag på IKEA för annars hade vi inte haft middag förräns halv 10 på kvällen
Lite shopping blev det igår o lite häromdagen:

Äppelgrön top fr HM, 99 kr.


Top fr HM 149 kr o scarf fr Cubus 149 kr.


Tunika fr Lindex 199 kr.


Fräscha vårljus fr IKEA, 15 kr st.


Kuddöverdrag fr Netto, 15 kr.


Nu ska jag vila mitt onda revben lite, sen en dusch o äta middag. jag ska vara hos frissan halv 5 o det börjar kl 19 ikväll. Tonåringen ska fota om jag inte kan så får ni se bilder imorrn.

Middag blir köttfärssoppa fr frysen, enkelt o bra när man ska iväg o är hyfsat klädd. En varm dubbelmacka m ost så klarar vi oss.  Skönt att slippa stå i matos innan, det är lite tilltugg o dricka där ikväll oxå.

HA EN LJUVLIG VÅREFTERMIDDAG!!

Kommentarer

  1. Javisst e de vååååår, 28 grader på den inglasade altanen, har oxå kört i 120 med moppen i dag o även altanen.
    Men tänk vad energi man får av sol o lite värme.
    Men nu blir det soffan en stund jobbade i natt o ville inte sova bort dagen, hm!!!! ZZZZZZZ
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Ja vila revbenen nu! Jättefin den gröna tröjan tycker jag o alltid lika mysigt med ljus!

    SvaraRadera
  3. Älskar den gröna färgen på första tröjan, måste nog ta en tur till H&M...
    Sv: I dina kommentarer länkar du fortfarande till Ameliabloggen, så jag fick trixa lite för att komma hit... Och jag kan fortfarande inte länka till min blogg, så du får trixa lite för att hitta till mig ;-)

    SvaraRadera
  4. Jadu, tänka att skor som är snygga på utsidan sällan är trevliga på insidan.

    Härliga kläder och härliga ljus. Vårfint. =)

    SvaraRadera
  5. Ser ut som en härlig shopping! Kul! Och hoppas det gick finfint på visningen idag!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh underbart m vårkläder!! Stackare - hade två revbensfrakturer under graviditet ... Ajjjjjjj milt sagt! Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg