Totalt utslagen.......

.. var jag hela eftermiddagen/kvällen igår, inte ett smack mer än müslin blev gjord :(
Sov, sov, sov gjorde jag......
Men idag får det bli ett sista ryck för att få resten klart så är det bara köksgolv/hallgolv kvar på måndag.

Frukost är intagen, lilla sockerpärlan har varit ute på kissrunda i parken, imorrn får hon åka med husse hem. Jag börjar ju jobba o då har hon det bättre med husse o kompisen Acke som sällskap. Men så tomt det kommer bli ef henne, inget *tasstass* på golvet på morgonen till sängen el på kvällen in till soffan...
Vi hade mattegos på hög nivå igår, så mysigt det var. Hon är så älskvärd o tillgiven :)

*snyftsnyft*..... :(

Men jag får ju se henne emellanåt iaf som tur är...
Husse var ju här i ons kväll o när han åkte igår morse iddes hon inte ens lyfta på ögonlocket för att se vart han gick så jag är nog godkänd som matte där :D 
Hon e för rolig det lilla livet...

Nähä, dags att ta tag i dagen så jag får klart nån gång...

HA EN SKÖN FREDAG!!!


Snart är det Påsk...

Kommentarer

  1. Här är det vinter igen! Det snöar...

    Ja, snart är det påsk o vi får huset fullt....puh..

    Ha en bra fredag!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vad kul för dig med jobbet trots allt! Hur länge har du det?

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att ha en bonushund! Ni verkar funka bra tillsammans, klart hon gillar dig!

    SvaraRadera
  4. Hoppas nu helgen blir bra - trots att det kanske kommer att kännas tomt!

    Många kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg