Nu jäklar.............


..... är det fart på kärringen !! :D

Upp 8.05, klädde på mig......
Ut 45 min RASK promenad med Lilla Hjärtat, hem å äta frukost......

Diska, dammsuga, skaka sängkläder o hundtäcke..
......ner till mina föräldrar å städa bilen...

Å nu har jag musik i den !! :D
Pappa satte i 2 högtalare fram i den igår så äntligen kan jag lyssna på musik, är nästan det enda stället jag lyssnar på musik i. "Tatuerade" den idag oxå ;)

Hem o fick slänga in tonåringens sparkdräkt (Onepiece..) i tvättmaskinen. Hon blev åksjuk i bussen till Hestra igår o kräktes rakt ut över hela sig. tur att hon fick låna swettisbyxor av en kompis. Dom hade haft så roligt, så roligt så nu är hon riktigt skidbiten!!

Sen tyckte jag att jag verkligen var värd en liten bit kladdkaka o lättgrädde :)

Nu en dusch för jag ska på anställningsintervju kl 14. Den 2a denna veckan, jag börjar undra om nåt är fel ;) Har aldrig hänt på TRE ÅR!!

Jag hoppas innerligt jag får detta jag ska på idag för då får jag göra det jag verkligen vill, 
LAGA MAT!!!

Den jag var på i tors var receptionsjobb på en camping o jag orkar inte en sommar till med gnälliga campinggäster... Men får jag inget annat o dom erbjuder mig det då får jag ta det. 

Har inte den lyxen att kunna säga nej till jobb jag inte brinner för.....

När jag kommer hem ska jag frosta av min frys o sen blir det brödbak ikväll!!
Längesen sist.....

HA EN SKÖN SÖNDAG!!


"Tatueringen" på bilen.. :)

Kommentarer

  1. Å jag blir trött bara jag läser. =D Duktig du.

    SvaraRadera
  2. Oj, vad duktig du är!
    Hoppas att det går bra på anställningsintervjun...!
    Håller tummarna:)

    Ha en bra dag!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  3. Du är supereffektiv, du borde vara varje arbetsgivares dröm! Hoppas det gick bra för dig idag!

    SvaraRadera
  4. Underbart! Och det gick ju!!!!!! Yaaaaaayyyy!!! :)))))))))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg