Från ingenstans.....


... dök ett hiskeligt oväder upp igår kväll!!
Regnet öste ner o vinden piskade på i halv orkan typ...

Men lika snabbt som det dök upp, lika snabbt försvann det......

Jodå, dragkedjan byttes igår, något meckigt men det gick.
2 krokiga knappnålar, en som tappade huvudet o en nål in under nageln så gick det till slut...

Luften gick ur mig mitt på da'n ef alla turer så jag vilade en stund, sen tog jag mig samman o fortsatte min städning med att tvätta italienskan fönster i hennes rum.
Lagom tills regnet kom... :(
Rullade å stekte 83 Påsk- köttbullar till igår så nu får det sannerligen vara med köttbullerullandet.
En dusch var välbehövlig att få av sig städsvett o köttbulleos, sen var det fötternaisoffanstilen för resten av kvällen. :)

Har tagit hand om all tvätt so far men nu ska jag göra en sats müsli till.
Ska ge bort en del i Påskpresenter tänkte jag.

Ta rumsfönstret i eftermiddag när solen försvunnit

Fick mina arbetstider igår för de kommande 2v, jag börjar redan på onsdag. Jobbar Skärtorsdag, ledig långfredag-påskafton- påskdag men sen jobbar jag 4 dagar i sträck. 

Å sen åker jag till Italien :D

Så dagarna är fulltecknade närmaste tiden...
Konstigt.... i flera månader händer det ingenting men sen ska man i stort sett jaga ar--t av sig!!!

HA EN SKÖN TORSDAG!!

Kommentarer

  1. Som vanligt, till jul och påsk, ska det jagas den delen av kroppen ur en...Men köttbullar är gott, Men tror jag hoppar fönstren i år med...

    Ha den finaste kvällen...:

    SvaraRadera
  2. Ajjj, nålar in under nageln, det är tortyr! Visst är det kul att ha resa att se fram emot!

    SvaraRadera
  3. Skickligt att du fick till kedjan. Och det är rena april-vädret nu. Haglar och blåser och sen kommer solen fram.

    KUL med jobbet och KUL med Itaaalien. =D

    SvaraRadera
  4. Fullt upp minsann och grattis till jobbet :) Det hade jag missat..kram Diana

    SvaraRadera
  5. Ja just det - du börjar ju jobba nästa vecka!! Kul! *ler* Och Italien? Underbart!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg