Morning sunshine's...


Ja, idag var det en solig, KALL morgon.....  -7 när jag klev upp runt 7 tiden. 
Har varit ute med Lilla hjärtat i 50 min RASK promenad, att kalla det för en pw vore att ta i....

Fy jäääsingens så dålig kondis jag har nu, ingen dans på över 1½ mån "suck". Men nästa helg kanske det kan bli. Om jag inte slår upp revbenssmärtan igen förstås..

Nu får det vara slut med såsandet, jag måste orka jobba OM jag får ett jobb. Fördelen att ha henne här är att jag kommer ut vare sig jag vill el inte. Nu kan man inte skylla på snö o halka längre... Men jag får tvinga mig ut ändå framöver, det här går inte längre...

Så nu har jag ätit frukost, en solgul smoothie m banan o apelsin fick det blir. Macka o kokta ägg till det. Ska ta en dusch nu o sen iväg till af. Att nåt världsomvälvande sker där är väl knappast troligt, dom sitter väl o rycker på axlarna som vanligt.......

Sonen kommer i eftermiddag, dags för hans mammavecka igen. Fick sms av exmaken att tonåringen stannar hemma idag, ef telesamtal m henne så framkom det huvudvärk, ont i halsen o varm... Ant en hederlig vårförkylning.

Nixpix, in i duschen var det.......

HA EN BRA DAG!!




Så här mysigt har man det ef långprommis o frukost....

Kommentarer

  1. Så söt hund, passar du den eller vad, har missat omständigheterna.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Du är då igång ändå. Det är bra gjort det. Frisk frukost. =)Ja AF... där får man inte mycket hjälp inte.

    SvaraRadera
  3. Jättesöt hund!

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh en tax, det hade vi när jag var liten, fast långhårig. Hoppas att du får en bra dag!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. Praktiskt med hund, då kommer liksom motionen på köpet!

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig Blondie - även om du känner att du måste dansa och röra på dig - så att revbenen läker som det skall..

    Många kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg