Den 14e april, kl 07.05......


.. lyfter planet från Copenhagen Airport med destination Verona, Italien!!
Med ett litet stopp i Berlin för att byta plan.

Äntligen ska jag åka iväg o hälsa på italienskan!!!
Det blev klart igår kväll, ska bli så kul att få komma ner dit o se hur hon har det.

Jag blir hämtad (tror det iaf..) på flygplatsen i Verona, min italienska är inte så bra så jag e gla'  om jag slipper försöka krångla mig fram med buss el dyl :D

Gårdagen gjorde jag inte så mycket, fick lilla A's tavla klar, bara en ram som fattas.
Var rätt trött o stel ef tisdagens intensiva motionerande + påverkan av förkylning så nåt bak av baguetter blev det inte. Det var soligt men isande kallt i vinden, en helt annan luft än i tis som var så varm o skön.

Den uppmärksamme ser den tidiga timmen, vaknade halv 3 med en dundrande huvudvärk (tack för det förkylningen..) o sen har jag inte kunnat somna om. Blir så trött på att ligga o snurra i sängen, bättre kliva upp o  göra nåt o lägga sig när man blir trött igen.

Vilket jag kommer bli mitt på dagen men då tar jag en tupplur el 2...... :)

Dagen ska ägnas åt lite städning o plock inför avresan till Skåne imorrn.
Mer blir det väl inte....

HA EN BRA DAG!!!


Oh-la-laaa.... Italia.....


Kommentarer

  1. VAd kul att du ska till Italien :)
    Här ska det städas o tvättas kläder idag.
    Har ju vattengymapan ikv:)

    Kurera förkylnigen nu!

    HA en fin dag!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Så roligt att ha det o se fram emot.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Åhh, Italien, så härligt! Jag älskar italien, vädet, sevärdheterna, maten, glassen, shoppingen (även om jag knappt kommer i vare sig deras kläder eller skor)...

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en resa framför sig.
    Dunder kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  5. Vad roligt för dig att du ska resa ner till Italienskan!
    Ha en finfin Fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Å så härligt att ha en resa att se fram mot.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg