Städa, städa.....



... varje fredag.....

Då var det fredag igen..... 
Var ute med lilla hjärtat 1.05 imorse, orkade inte gå riktig lika fort som igår. Sista dagarnas motionerande börjar kännas i kroppen, är ju synnerligen otränad... :(

Vi åt frukost när vi kom hem, hon sin o jag min. Idag blev det mannagröt m blåbär o 2 mackor, sonen ville ha den gröten idag. Sen vart det disk, svabba av köket o toaletten o dammsuga så nu är det helgfint. Nåja, hyfsat iaf!!

Plockat med lite papper o annat, suttit i telekö till Telia i ca 30 min. Tv-boxen har inte behagat funka sista dagarna, en dag gick det inte byta kanal, sen hade jag ljud men ingen bild.. 

Har ju dubbla mottagare nu, både antenn o digitalboxen än så länge o 7an har inte funkat på någon. Ikväll är det ju "The good wife" o "Blue bloods" så jag fick vackert sitta i telekö o vi lyckades lösa det ef lite meckande med fel sladdar fr min sida.. ööhhrrrmmmm.....

Nu ska jag ut på stan, måste till apoteket o till affären, lägga på brev oxå. 
Så så spännande fredag har jag..................

ÖNSKAR ER EN SKÖN FREDAG!!





Kommentarer

  1. Skulle behöva lite av din energi just nu.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Detsamma!! ja o hundar gillar ju att gå fort..hua

    Svar: Våra tikar är 59 cm (mamma Blomstret) Trudelutten (barnet som är fullvuxen) är en liten dalmatiner ca 56 cm. Pappa Dillen är 61 cm och det är maxhöjd för en hanhund men de flesta hanhundar är trots allt större.

    SvaraRadera
  3. Städa...Ja det föll mig i tanken att ta mig i kragen i morgon...

    Önskar den bästa kvällen:)

    SvaraRadera
  4. Skönt när städningen är klar.... jobbat 9 timmar idag så jag har bara börjat.... men någon gång kanske jag blir klar ; )
    Ha en bra helg!
    Kram Shine

    SvaraRadera
  5. Med flera sådana hundpromenader får du snart tillbaka dansformen!

    SvaraRadera
  6. Plockat, plockat och plockat har jag gjort. Hinner aldrig till städning känns det som. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg