Listtajm fr "Asta"..



1. Vad kallas du?
Svar: Lena
2. Jag är bra på:
Svar: Att analysera känslor, laga mat, baka, dansa..
3. Jag är sämre på:
Svar: Att följa mina egna analyser..
4. Detta är jag rädd för:
Svar: Att det ska hända barnen nåt, 
5. Detta packar jag i handväskan på morgonen.
Svar: Den är alltid färdigpackad..
6. Detta finns i min handväska:
Svar: Plånbok, almanacka, telefon, treo, 6-7 lipgloss, pennor, visitkort, hårspray...
7. Detta tycker jag om att göra:
Svar: Dansa, baka, umgås med barnen, fixa, pyssla, friskvård mm
8. Detta uppskattar jag hos min partner:
Svar: Har ingen men jag uppskattar uppriktig omtanke, värme o ärlighet.
9. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Svar: Få sitta vid kanten av Grand Canyon o se en Bullhead eagle sväva förbi i total frihet, åka till NY, 
10. Något jag vill ha i present:
Svar: Inte en aning..
11. Detta har jag på mig just nu:
Svar: Vinröd morgonrock..
12. Musik jag gillar:
Svar: Dansband, country, rock.
13. Favoritlåt just nu
Svar: Adams julsång el O helga natt men det ska vara en MAN som sjunger..
14. En bok jag gillar.
Svar: Läser inga böcker..
15. En film jag gillar.
Svar: Många..
16. Favorit TV-program
Svar: Trinny&Susannah, 
17. Favoritdoft?
Svar: Diesel's Loverdose
18. Detta äter jag gärna:
Kött, potatis i alla former, lax.
19. Dricker helst:
Svar: Bubblat kranvatten, nåt enstaka glas rött vin.
20. Favoritgodis?
Svar: Allt med choklad..
21. Hit vill jag gärna åka på semester:
Svar: Där det är varmt..
22. Färg på mina ögon:
Svar:Gröna.
23. Min längd:
Svar: 169,5 cm.
24. Jag tror på:
Svar: Nåt..??
25. Människor jag beundrar
Svar: Svårt att plocka ut någon särskild. Jag beundrar alla människor som gör sitt bästa utifrån sina förutsättningar.
26. Så här bor jag:
Svar: I en fin lägenhet i utkanten av centrala Bghm.
27. Antal krukväxter hemma.
Svar: 3 st, resten är sidenblommor..
28. Favoritfärg?
Svar: Svart, vitt, grått, rött, blått.
29. Favoritcitat?
Svar. Får jag lov el ska vi dansa först??
30. Den bästa present jag fått?
Svar: Den äldsta dottern, 2 dagar ef min 24 årsdag.
31. Om jag vann en miljard skulle jag:
Svar: Placera åt mina barn, resa tillsammans med dom.
32. Vad gör du just nu?
Svar: Sitter vid datorn o skriver denna listan..
33. Vad ska du göra idag?
Svar: Gå till gymmet..
34. Vilken är din favoritrestaurang?
Svar: Zorba's el Stekhuset.
35. När badade du i en pool senast?
Svar: Inte en susning...
36. Har du varit med i någon skolpjäs?
Svar: Nix...
37. Har du gått någon modevisning?
Svar: Ja, flera stycken...
38.Vilket musikinstrument ogillar du?
Svar: Jazz tycker jag är hemskt... stressande.
39. Har du bestämt vad du ska rösta på i valet?
Svar: Nej..
40. Har du åkt moped någon gång?
Svar: Tror inte det...
41. Har du skjutit någon gång?
Svar: Nej. Jo med vattenpistol.
42. Får du ofta felparkeringsböter?
Svar. Nix, hänt 2 ggr tror jag..
43. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa fallskärm/bungyjump?
Svar: Never in my life... Har ingen dödslängtan..
44. Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden?
Svar: Holiday
45. Favoritpizza?
Svar: Banan-curry.
46. Chips eller popcorn?
Svar: Ingetdera men popcorn isf.
47. Vilken färg på läppstift använder du?
Svar: Starkt rött el väldigt neutralt
48. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Svar: Nej..
49. Har du vunnit något pris någon gång?
Svar: Nån enstaka grej...
50. Är du bra på matlagning?
Svar: Jepp.
51. Vad var det senaste du handlade?
Svar: Bikarbonat, potatis.
52. När var du på sjukhus senast?
Svar: Igår med tonåringen. För egen del förra mån.
53. Det första du gör när du vaknar:
Svar: Tar på mig glasögonen o går å kissar.
54. Vad är du tacksam för idag:
Svar: Att jag trots allt har tak över huve't trots arbetslöshet o att jag kan dansa nån gg då å då.. Att barnen är friska.
55. Har du varit i tidningen?
Svar: Ja. 
56. Dröm jag har just nu:
Svar: Att få ett jobb..
57Hemlig last:
Svar: Tror jag inte..

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg