Har...



...... "pulsat" bort värsta träningsvärken ever i benen på gymmet !!
Har kört ett pass pulsgång + styrka, armar, rygg o mage.
Får se om det är lättare att gå imorrn.. :)

Fick en grym träningsvärk ef knäböjen i tors trots att jag har bra benmuskler av dansen.
Men imorrn är det dans till Kindbergs så då får dom jobba igen.
Om inte vädret ställer till det förståsss...
Denna årstid vet man aldrig.
Sägs ju att det ska komma in sämre väder så vi får se men det är bara stora vägar dit så det ska väl gå.

En dusch står på dagordningen.
Är innerligt glad att jag kan gå raka vägen hem o duscha o slippa dra med sig torra, rena kläder, duschprylar, handduk o annat...
Alltid glömmer man nåt..
Ska slänga in ett par maskiner tvätt med svettiga träningskläder oxå..

Skaka liv i bilen, den har inte rullat sen i måndags så det är ju bra om den startar imorrn när jag ska iväg på dans.
Smartare att kolla det IDAG än stå där imorrn eftermiddag o man inte kommer nånstans kanske..

Fick middagstips av "Shine", det får bli taco's idag.
Hur längesen som helst sen jag åt det..
Kanske baka en del pepparkakor oxå...

Så denna lördagen rullar nog på den oxå..

HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Perfekt middag : ) Jag tar nog det till lunch för det blev mycket över som sagt var : )
    Hoppas det blir dans för dig... själv hoppas jag på juldan.... längtar så : )
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om att det är skönt om man kan ta sig hem och duscha, i stället för att släpa med sig prylar till gymmet...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg