En dag...

..... i handelns tecken har det varit.
Nädå, ingen vansinnesshopping, det har inte min arbetslösa plånbok råd med...

Kollade synen tidig förmiddag på Specsavers ang att jag ser sämre på nära håll.
Hade tänkt nya glas men när slutsumman hamnade på 3 600 kr så fick det vara :((
Skulle ju varit steglösa progressiva glas o då blir dom så dyra.
Dessutom var det enda paret bågar jag kunde tänka mig av det dyrare slaget så det får va..
Så illa är det inte än utan att jag klarar mig..

In till Kalmar o nu har jag hämtat mina flufffluffiga dunjacka på kemtvätten, äntligen !!
Men så är det, har inte så ofta ärenden in dit dagtid längre men den hängde ju inte i sjön direkt..
Men gott att ha den nu i kylan
-7 imorse..brrrrrr...
Jaja, jag vet ni som har -20 men det räcker mer än väl för mig..

På Lagerhaus blev det en fin disktrasa till jul o julklapp till syrrans gubbe..
Även handlat födelsedagspresent till syrran..
(O)smart som hon är så fyller hon 22a dec..

På Kicks blev det en mascara, hade kupong 20% så en dryg hundring för den..
Man får passa på när kupongerna kommer..
Dom har väldigt generösa stamkundserbjudanden tycker jag.
Ofta det kommer 20-25% kuponger, ibl på spec saker, ibl på valfritt o det kan göra mycket på en parfym t ex.

Parfym ja...
Ååååhåhåååå... sniffade på denna o blev helt såld.....
Förutom den bedårande flaskan så doftade den alldeles ljuvligt~~~~
*suck*....


Men nu ska jag ha lite käk...

HA EN SKÖN KVÄLL !!


Kommentarer

  1. Jag tycker oxå att Pink Bouquet doftar gott. Och så är flaskan så fin.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att dunjackan är skön nu!! *ler* Trevligt att ha handlat lite..

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hua, glasögon och linser är dyrt. Måste ta ut nya kontaktlinser snart :-(

    SvaraRadera
  4. Härligt med perfymtips så här innan jul!

    SvaraRadera
  5. Men visst e de kallt när det är -7 för oss "söderlänningar"
    Men i dag måste jag ut, jobb i natt.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg