Tredjedag jul...

... å julen är över för denna gg...
Bara nyåret att överleva, sen är det vardag igen.
Trettonhelgen ligger på helg så det blir inget extra där i år.

Trots mat o fina klappar så hade julen kunnat kvitta i år...
När det känns tomt o intetsägande så smakar heller inte maten nåt..
Det bästa har varit att ha alla 3 barnen hemma samtidigt i 2-3 dagar, att dom har fått träffats o umgåtts....
Det är ju rätt sällsynt nu för tiden..

Har kört ett pass på gymmet, 15 min rask takt på löpbandet, 30 min "skinkgympa" o ett pass styrka, armar-bröst o mage.
Så nästa punkt på dagordningen blir en dusch o lite hemmaspa..
Ta hand om fötterna o fixa ögonbrynen bl a.

Såg på "Victoria Secret Fashion Show" igår...
Tyvärr föddes jag inte med gener att bli 1.80 lång o väga 60 kg... :((
Blev bara 1.70 knappt o rultig... :((
Man kan inte få allt i livet...
Men en "glammig" flykt fr den gråa tillvaron är det för en stund iaf..

Så värst glammig blir väl inte resten av dagen, vet inte om den äldsta kommer tillbaka idag än.
Fre ska vi till Kalmar iaf, hon ska med tåget, hon flyger på lör till Sicilien igen.
Om jag inte får totalt hjärnsläpp på allt folk kanske det blir en tur i affärerna, behöver ett par nya träningsbyxor o nån sportbh till.
Gör ju inget om det är rea på det....

Rea var det väl knappast på denna bh som en av tjejerna bar igår...
2.5 mille om man vill ha den....



HA EN BRA DAG !!






Kommentarer

  1. Har samma känsla för julen som du har.
    Vi får hoppas att nästa blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är skönt med vardag! Tycker jag också, även om jag älskar jul. Snart har du överlevt detta. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte helger, men jag gillar att vara ledig... Önskar dig en god fortsättning!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg