Vaknade...

....... strax ef 4 imorse med en sjuhel...s huvudvärk..
Åååå, det var som blodsmak i munnen nästan :((
Men det är nog pga axelträningen igår, spänningshuvudvärk på nåt vis.
Har grym träningsvärk i benen idag ef knäböj i smithmaskinen.
Måååååånga herrans år sen jag gjorde knäböj i en sån maskin.
Tror inte ens det fanns maskin då utan man stod fritt på golvet med en skivstång på axlarna.

Efter antal tabl så är huvudvärken inte helt borta men under kontroll iaf.
Om en timme ska jag till frissan.
Lite kort om tid ef sista gg men å andra sidan så är det lite festligheter just nu o utväxten är inte så vacker men ef denna gg får jag återgå till vanliga tidsintervallen.
Blir ju så när man helblekt det, det tar ett par ggr med slingor för att det ska bli lagom blandat igen.

Igår började jag praktisera som gymvärd.
Jättekul att sitta där i annat ärende än att själv träna.
Inskrivning, rundvisn, lite städ såsom byta soppåsar o dyl.
Var t o m inne på herrarnas, det ni !!
Men inga män var där, inte ens påklädda... haha !!
Dessutom så julpyntade vi gymmet så det är så fint nu !!

Imorrn blir det träning igen, idag vila.
Ska höra med barnen om vi ska baka pepparkakorna imorrn eftermiddag, degen ligger i kylen o mår gott.
Sön är det fest hela dagen nästan..
Träff på gymmet kl 15 m lite smågott o sen bär det iväg på dans runt 16.40.
Kindbergs spelar på Spinnrockarnas* julavslutning i Nybro, bara 7 mil härifrån så det blir en helkväll får jag hoppas.

På måndag är jag nog trött.... :)

Men nu får jag hoppa ur morgonrocken o ta på mig kläderna, måste hämta cash för hon tar inte kort.
Kallt, kallt är det idag, har varit -11 inatt, brrrr.....


HA EN SKÖN FREDAG !!


* Dansklubb i Kalmar.

Kommentarer

  1. Här är det också kallt!! Jag kan få jättehuvudvärk efter ett intensivt träningspass, bar att du får vila idag.
    Kul med praktiken, tank vad "lite" kan göra mycket!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra ide med vilodag från träningen, kan nog bli för mycket av den varan också. Vill också baka pepparkakor, ska nog köpa en deg (att göra egen är överkurs i år). Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Duktiga du, önskar att jag kunde ta itu med min obefintliga träning med...

    SvaraRadera
  4. Jodå - här är också iskallt.. Men träning och en massa snabba promenader håller värmen åt mig..

    Hoppas din helg blir bra! Kramar

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg