Nu är...

... julklapparna inslagna...
Julkorten har fått frimärken så det är bara att lägga på dom..
2 saker att bocka av på checklistan..
Julbrödet ska bakas i eftermiddag så sen är det bara att börja julstäda.

En intensiv dag igår avslutades med glöggmys på gymmet.
Vi hade så mysigt o trevligt, t o m glitter i håret dagen till ära :)


Dagen bjuder inte på så mycket...
Vaknade med en jävulsk, pulserande huvudvärk..
Jag riktigt kände hur blodkärlen öppnade o stängde sig när det pulserade våldsamt i bakhuve't...
Men med hjälp av tabl så har det lugnat sig o är under kontroll men jag hoppas det släpper helt till kvällen.
En sväng med snabeldraken behövs...
Disk att ta hand om, hann inte diska igår o orkade helt enkelt inte när jag kom hem ef gymmet igår.

Börja plocka upp jullådorna från förrådet kanske??
Fick springa ner där igår o leta reda på lite glitter till oss :)

Ikväll så är det dans~~~~
Kl 21.30 så spelar Sannex upp till dans på Sandra i Kalmar.
Imorrn är dom i Växjö men jag vet inte om det blir nåt.
Isf om jag kan åka med nån annars så blir det inte förräns tidigast i mars nästa gg.
De ska ha speluppehåll fr 19/12 till 1-3-2013.

Andreas (sångaren..) ska göra ett ingrepp på stämbanden o behöver den läkningstiden.
Han har tydligen haft problem en längre tid o tvingas väl till det för att kunna fortsätta utan att skada dom.
Å det får vi hoppas att vi får höra hans otroliga röst i många år till..
Det är ju hans "instrument" förutom gitarren.

Men nu ska jag ha i mig lite frukost..

Kom å gör mig galeeeeeeeen.... :)


HA EN SKÖN FREDAG !!


Kommentarer

  1. Hoppas värken släppte o ha en bra dag.
    Fia

    SvaraRadera
  2. Usch, huvudvärk är piss, hopas det släppt nu!

    SvaraRadera
  3. På dig är det full fart som vanligt.
    Hoppas värken är borta nu!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg