3e Advent..


... har det blivit denna söndag..
En grå, slaskig morgon...

Det blev inget krogbesök igår kväll, jag iddes helt enkelt inte.
Skönt hemma i soffan oxå...

Pappa ligger på inlagd på sjukhuset för 1a gg någonsin i sitt 81½ åriga liv.
Han fick ont i bröstet igår o har varit lite extra trött sista dagarna så dom hämtade honom med ambulans igår morse.
Hans hjärta slår lite för långsamt så dom skulle kolla upp det.

Det är bra jobbat att aldrig någonsin på 81½ år varit inlagd på sjukhus, det har min syster aldrig varit heller.
Mamma o jag har åkt in o ut, jag som en jäkla skottspole under den tiden/åren min hö njure krånglade ständigt men han har aldrig någonsin legat inne.
Då är man frisk av sig !!
Det är bara 3v sen han var uppe på taket o la på nytt tegel med en annan gubbe.

Dagen bjuder nog inte på så mycket..
Börja plocka inför jul lite kanske??
Lite frukost till att börja med kanske??
Så får det bli....

HA EN MYSIG 3e ADVENT !!

Kommentarer

  1. Hoppas din pappa snart bättrar på sig - fantastiskt att ha förmånen att få vara så frisk som han varit!
    Ja, nu kommer slasket - det är värdelösa vintrar :(
    Önskar dig en fin dag trots gråväder m m!/Mormor

    SvaraRadera
  2. Oj vilken krutgubbe. Hoppas att de får ordning på hjärtat. =/

    SvaraRadera
  3. Ha det så mysigt du med, och jag skickar massor av friskhet till din pappa!

    SvaraRadera
  4. Härligt att få vara så frisk, hoppas att de får ordning på hans hjärta nu.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg