Julefriden....


... kan infinna sig nu för nu e jag klar !!
Sista klapparna slogs in i sista julklappspapperet igår o städningen e klar !!
Handla lite smörgåsmat imorrn o tvättstugan imorrn kväll så är det helt färdigt.

Vi tillbringar nästan all tid fr o m lör hos mina föräldrar så det är där allt julfirande görs.
"Italienskan" landar i eftermiddag på Kastrup, hon lämnar ett varmt o skönt Sicilien (+14 o sol..) o kommer hem till +-0 å lite snöfall..
Livet e hårt ibl !! :)

Sonen har fått jullov idag o tonåringen går vanlig dag i skolan med nåt extra festligt kan jag tänka mig.

Kl 14 har jag "dejt" på gymmet.. ;)
Förvisso är han bara 23 år o ska köra skiten ur mig men ändå.. :)
Hem å duscha o sen tillbaka för att jobba 3 timmar, sista "Öppet hus" för året.
Återkommer den 7e jan -13.
11 dagar kvar av detta året.....
Fast världen ska ju gå under imorrn så man kanske inte behöver bekymra sig för 2013...

Sökte ett jobb igår för säsong -13 men jag har iaf fått svar att dom mottagit den.
Om nu världen INTE går under imorrn...
Kan ju vara på den säkra sidan s a s..

Lite käk i kistan skulle nog inte vara så dumt....

HA EN BRA DAG !!


Kommentarer

  1. Skönt att vara klar. Här är vi nästan färdiiiga. Öh fast vi har icke slagit in julklappar förstås.Jaja

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar inne hos mig...
    Har förstått att du också har det tufft, att någon gång kan det väl ändå få vara bra...
    Hur konstig det än låter så är det lite balsam på själen att någon förstår, vet hur det är och känns...
    Tack,och styrke-kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att vara klar - vi har det på samma sätt. Och jag är faktiskt totalt ostressad.. Otroligt skönt.

    Hoppas du får en fin fredag! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är också klar med allt, det är så skönt att nu bara kunna njuta av julen.
    Träna försiktigt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för att du skall få jobbet.
    Och hörs vi inte här mer så fortsätter vi på andra sidan. (Blink)
    Kramar / Jane

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg