Näst sista.....



... dagen detta år..
Är det nästkommande 37 tim man ska hinna allt man inte hann under 2012???
Njaa, jag hoppar nog det....

Körde ju ett rejält pass på gymmet igår.
15 min på löpbandet som uppvärmning i rask takt.
3 min i 5 km
3 min i 6 km 
9 min i 6.5 km
Vilket resulterade i den oerhörda summan av 65 förbrukade kalorier.. :(((
Hur mycket är det??
Ett ägg??
Så j*vla deprimerande att titta på kaloriförbränningen..

Nu är det väl generellt, den exakta mängden man förbrukar beror ju på vikt osv men iaf.
Körde rätt tungt på pulsgången o sen ett pass ben-rygg-mage på det.
Shit så slut jag var sen.. :)

Så ef en varm dusch o tagit på mig mjukiskläder så satte jag mig i soffan.
Tänkte bara vila en stund så jag drog fleecefilten över mig...
Jooo, tjena mittbena...
Sov som en gris hela (nja, halva iaf..) eftermiddagen.. :))

Klickade hem denna klänningen igår fr Nelly.com..
Design Hollywood-Jonas Hallberg
Ord pris 549 kr, nu 165 kr!!
Så ska det shoppas :))
Om jag hinner få den o den passar så åker den nog på på fre kväll :))



Jag tittade på "Pearl Harbor" igår kväll..
Vilken film det är !!
Men trots den, erhhmmm, lilla tuppluren på eftermiddagen så somnade jag sista kvarten.. :(
Men å andra sidan har jag ju sett den innan men iaf..

Körde årets sista tvätt igår kväll, svettiga träningskläder o lite annat.
Imorrn är det årets sista pulsgångpass åsså ett pass armar-axlar-bröst.

Dagen har bara bjudit på frukost än men jag har diskat iaf.
Nu ska jag ner o hjälpa mamma samt spola av bilen, det är +4 ute så det går ju idag.
En tur till affären å så är det väl bara att vänta in tiden...

HA EN SKÖN SÖNDAG !!

Kommentarer

  1. Väldigt fin klänning, beställde du samma färg?
    Här blir det ett stilla fotbad på årets näst sista dag, sen jobb.
    ha de Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, självklart !!
      Älskar rött !!
      Skönt att ta hand om fötterna..

      Radera
  2. Rött är snyggt! Jag älskar också rött, och grönt ;)
    Samtidigt som jag faktiskt gillar den där känslan att man syns när man har rött på sig!
    Själv kämpar jag på med årets sista tvätt nu och velar om jag skall gå till affären en gång till, för när man måste gå och handla så okar man ju inte bära så mycket som man egentligen borde...
    Men jag försöker se det som en kombinations träning....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Meeen vilken snygg klänning, jag bara älskr rött, hoppas du hinner få den.
    Ett gott nytt år till dig.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg