En svart fredagskväll blev det.....

....igår, 
mer behöver jag väl inte säga..

Sovit har jag väl gjort.. el sovit o sovit...
Inte den välbehövliga djupsömnen iaf...
Skallen brinner...

Har varit ute med lilla Hjärtat, en kall/kylig morgon.
Arrangörerna av "Öland spirar o gror.." kunde önskat bättre väder men så är det.
Vissa saker rår man inte över här i livet..

Har samlat ihop mig såpass att jag har röjt upp en del här hemma o fortsätter ikväll.
Jag har slängt/arrangerat om blommor jag fick i början på veckan.
Bytt bordsdukar inför deras besök imorrn.

Har slagit sönder en vas.. :(
Diskat o röjt sopor som ska ut alldeles strax. 
Tidningar o glasburkar....
Tagit en ren disktrasa...

Nu ska jag strax klä mig, hjälpa mamma, ett par ärenden på stan o sen jobba.

HA EN SKÖN LÖRDAG!!
Till er alla från mig, för stöttande o värmande ord dessa dagar.
Kram.


Kommentarer

  1. Jag förstår att det är tungt för dig.
    Ta hand om dig!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Det är strunt samma om vi känner varandra eller ej men jag har följt dig och följer dig via bloggisar och du ska veta att jag tänker på dig och jag förstår din frustration över livets outgrundliga vägar och din sorg som måste vara oerhört stor.
    Jag förstår också att det är oerhört tungt för dig.
    Att förlora en av dem man älskar är värre än allt annat.
    Varma kramar och tankar/Carina

    SvaraRadera
  3. Men kära du!! Hur otur kan man ha. Jag beklagara verkligen av hela mitt hjärta. Förstår din sorg och frustration, varför händer sådana saker??? Varför får inte människor vara lyckliga? Tänker på dig och skickar en stor varm kram /Annika

    SvaraRadera
  4. Det är tung.. och ingen logik i någonting.. Skickar många kramar!

    SvaraRadera
  5. Det finns inga ord, men jag är glad över att du har lilla Hjärtat som kan dela dina nätter och dagar. Sänder värme och styrka!

    SvaraRadera
  6. Jag tänker på dig vännen. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg